Podobno z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach. Szczególnie, gdy ich autor to Mario Sorrenti. Włoski fotograf po raz kolejny stanął za obiektywem kampanii Mango, której motywem przewodnim jest celebracja tych najbliższych – rodzinnych i przyjacielskich więzi. Pokazujemy ją jako pierwsi.
To chyba najbardziej osobista kampania zaprezentowana przez hiszpańską markę w ostatnich latach. Jej motyw przewodni – rodzinne i przyjacielskie więzi – na klimatycznych fotografiach uchwycił Mario Sorrenti.
Włoski fotograf, który z Mango współpracował już wielokrotnie, w najnowszej sesji realizuje osobistą wizję. W roli bohaterów obsadził bowiem bliskie sobie osoby – rodzinę oraz przyjaciół z branży filmu i mody: siostrę Vaninę, córkę i jej męża, ambasadora męskiej linii Mango, Adriena Brody, Adwoę Aboah pozującą wraz z siostrą Kesewą i kuzynką, oraz ikony branży mody Amber Valettę i Carolyn Murphy, z którymi Sorrenti zna się już ponad 20 lat. Grono różniących się typem urody, narodowością i profesją osób zasilili także legenda skateboardingu Steve Olson, jego syn Alex, artysta langley Fox oraz stylistki Zoe Badeaux i Helena Tejedor.
Ubrania i dodatki Mango na sezon jesień-zima 2018/2019 także sprawiają wrażenie, jakby mogły być przekazywane z pokolenia na pokolenie. Dominują wśród nich klasyczne fasony, najwyższej jakości materiały oraz detale nawiązujące do stylu poprzednich dekad. Najnowszy sezon według hiszpańskiej sieciówki zwiastuje zdecydowanie bardziej świadome podejście do mody. Krój staje się w nim ważniejszy niż deseń i kolor, a trendy traktowane są w sposób wybiórczy. Owszem, w kolekcji znalazły się zwierzęce wzory i metaliczny błysk, ale środek ciężkości przeniesiono na ponadczasowe fasony. Mango tym samym zachęca swoje klientki do zabawy stylizacją – łączenia oversize’owych swetrów z jedwabnymi sukienkami, romantycznych sukienek z ciężkimi kowbojkami, a także stosowania kontrastowych zestawień kolorystycznych i odchodzenia od konwencjonalnych rozwiązań. Jesienna kolekcja ma być uniwersalną kapsułą gotową do łączenia w myśl zasady mix and match. Aktualną bez względu na panujące tendencje.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.