
Od VR-owego doświadczenia z udziałem Cate Blanchett, poprzez opiniotwórcze teksty, aż po nowatorską adaptację „Carmina Burana”. – Nie interesuje nas klasyczny mecenat oparty na ekspozycji logo, to już przeszłość – mówi Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Polska, podsumowując bogate portfolio projektów zrealizowanych w ciągu ostatnich lat.
– Świat motoryzacji, podobnie jak świat sztuki, ciągle szuka nowych rozwiązań, nowych technologii, nowych środków, żeby oferować nowe doznania i opowiadać nowe historie. Dlatego relacja ze światem sztuki jest dla nas oczywista i naturalna – mówi Kacper Studencki, szef marketingu BMW Polska, i przywołuje jeden z najbardziej spektakularnych projektów konfrontujących wybitnych twórców wizualnych z bryłą aut BMW na przestrzeni dekad.

BMW Art Car z karoserią projektowaną przez najważniejszych artystów, takich jak Jeff Koons, Andy Warhol, Olafur Eliasson, Roy Lichtenstein czy Jenny Holzer
– BMW Art Car to nasza flagowa seria aut z karoserią projektowaną przez najważniejszych artystów, takich jak Jeff Koons, Andy Warhol, Olafur Eliasson, Roy Lichtenstein czy Jenny Holzer. W tym roku do tego grona dołączy Julie Mehretu, znakomita amerykańska artystka, laureatka prestiżowej nagrody MacArthur Fellowship – dodaje Studencki. Marka od lat współpracuje też z kluczowymi instytucjami kultury na świecie – między innymi z Guggenheim Museum, La Scalą czy Tate Modern. W Polsce są to m.in. Teatr Wielki – Opera Narodowa, Filharmonia Szczecińska, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia, MOCAK czy Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. – W BMW wierzymy, że sztuka napędza kreatywność. Obcowanie z nią otwiera człowieka na nowe perspektywy, nowe spojrzenia, poszerza horyzonty. To jest kluczowe, zwłaszcza w dzisiejszym świecie przyspieszenia technologicznego i kolejnych globalnych kryzysów – uważa Studencki.

Więcej inspirujących treści znajdziecie w nowym wydaniu „Vogue Polska Living”. Do kupienia w salonach prasowych oraz online z wygodną dostawą do domu.

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.