Kampania CCC Urban Legends w obiektywie Lei Winkler
W tym sezonie w ofercie CCC pojawiły się miejskie legendy streetwearu. Od teraz w butikach i w sklepie internetowym znajdziemy liczne projekty takich marek jak adidas, Champion, Puma, Reebok, New Balance i Vans. Kampanię Urban Legends sfotografowała Lea Winkler.
Mówi się, że streetwear to nie tylko odsłona mody ulicznej, ale styl życia. Narodził się w kontrze do przepychu rządzącego wybiegami w latach 80. XX wieku, jako głos młodzieży, barwny miks stylu kalifornijskich surferów, skejterów, hiphopowców i punków. I choć na przestrzeni lat przechodził liczne transformacje, jego twórcy – w tym marki adidas, Champion, Puma, Reebok, New Balance i Vans – pozostają niezmienni. Dlatego kompletując kolekcję Urban Legends, CCC zaprosiło do współpracy najsłynniejsze z nich. Od teraz w ofercie salonów znajdziemy odzież i obuwie sygnowane kultowymi logo.
Premierze linii towarzyszy kampania wystylizowana przez Ewelinę Gralak i sfotografowana przez Leę Wrinkler. W sesji wzięły udział gwiazdy światowego modelingu, które inspirują nie tylko stylem, ale i zaangażowaniem społecznym. Wśród nich są model, muzyk i DJ Luka Issac, Naomi Shimada związana z ruchem ciałopozytywności, Alpha Dia, założyciel Alpha Dia Foundation wspierającej dzieci z jego rodzinnego Senegalu, artystka i aktywistka Gabrielle Richardson, młody raper, projektant i aktor Chris Bogaert, szwedzkie modelki Selma Paulsen i Alice Norell oraz stawiający pierwsze kroki w branży Jeanne Dumoulin i Arthur Josse.
Kolekcja URBAN LEGENDS jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.