W przyszłym roku Levi's® obchodzić będzie 150. rocznicę powstania kultowego modelu dżinsów 501®. Spodnie, które co roku pojawiają się w nowej odsłonie, w tym sezonie nawiązują do estetyki lat 90. Celebrując przeszłość, teraźniejszość oraz przyszłość uwielbianych na całym świecie dżinsów, amerykańska marka stworzyła kampanię „501®: The Number That Changed Everything” i połączyła siły z siedmioma wizjonerami, których styl odzwierciedla wizję marki.
– Oryginalny model spodni 501® jest prawdziwą ikoną od prawie 150 lat. To bazowy element każdej szafy. Na potrzeby tej kampanii z dumą połączyliśmy siły z siedmioma talentami, które słyną̨ z przekraczania granic i prowadzenia autentycznego stylu życia, napędzanego kreatywnością̨ i oryginalnością̨ – mówi Karen Riley-Grant, Chief Marketing Office w Levi Strauss & Co.
W kampanii „501®: The Number That Changed Everything” biorą udział: raper Kid Cudi, projektant Tremaine Emory, założyciel zespołu Beastie Boys Mike D, stylistka Gabriella Karefa-Johnson oraz modelki Nathan Westling, Gia Seo i Staz Lindes. Pozują oni na zdjęciach, w kultowych dżinsach Levi’s®.
Legenda amerykańskiej marki sięga 1873 roku, kiedy Levi Strauss & Co. oficjalnie otrzymała patent na miedziane nity w swoich dżinsowych roboczych kombinezonach. Dzięki temu, kilka lat później zaprojektowano ikoniczny model 501®. Spodnie stały się wyrazem młodzieńczego buntu i kreatywnego wyrażania siebie. Zrewolucjonizowały rynek mody udowadniając, że pojedynczy element garderoby może być́ punktem wyjścia do powstania charakterystycznego stylu każdej osoby. Niezależnie od tego, czy dżinsy to model vintage, podarte i workowate w stylu grunge z lat 90., czy też „pożyczone od taty”, model Levi's® 501® nigdy nie wyjdzie z mody.
– Posiadanie ulubionej, znoszonej pary jeansów z przeszłości jest tym, co chcemy uchwycić́ w nowym modelu 501® '90s. Nawiązuje on do stylu vintage, ale jest świeży i nowoczesny. Inspiracją dla projektu byli ludzie, którzy nosili nasze 501 pod koniec lat 90. Nieco luźniej, trochę̨ od niechcenia i bardzo cool – dodaje Karyn Hillman, Chief Product Officer, Levi Strauss & Co.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.