Jeszcze niedawno bardziej prawdopodobnym byłoby, że Kate Moss spotka się na planie kampanii z Cindy Crawford (tak zresztą kilkakrotnie się stało). Dziś na zdjęciach towarzyszy jej jednak 17-letnia córka amerykańskiej supermodelki, Kaia Gerber. Razem wystąpiły właśnie w wiosenno-letniej sesji wizerunkowej Stelli McCartney. Za obiektywem ulubieniec Demny Gvasalii, Johnny Dufort.
Dla Moss to już siódma kampania McCartney. I pierwsza dla Gerber, która jest także twarzą wiosennej kampanii Fendi i Saint Laurent. Najnowsza sesja wizerunkowa Stelli McCartney kontynuuje promowanie wizerunku „kobiety dziś i jutra” – największej muzy i jednocześnie najważniejszej klientki brytyjskiej projektantki. Miks surowego i kobiecego krawiectwa, romantycznych deseni i męskich detali, a także oversize'owych i bardziej dopasowanych fasonów potwierdza, że McCartney nie ma zamiariu rezygnować z wizji, w której moda ma być inkluzywna, dostarczać przyjemności i zabawy, a jednocześnie spełniać estetyczną i praktyczną funkcję.
Do tego po części nawiązuje figura koła, które jest jednocześnie motywem przewodnim zdjęć Johnny'ego Duforta. Symbolizuje kobiecość w rozmaitych jej formach, nawiązuje do kropkowanego logotypu marki i przypomina o przywiązaniu projektantki do idei gospodarki zamkniętego obiegu oraz zrównoważonej mody.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.