Kate Moss z córką, Lilą Moss, zostały gwiazdami jesiennej kampanii Tommy’ego Hilfigera. W kolekcji „Tommy Factory” amerykański projektant oddaje hołd nowojorskiej Fabryce, gdzie Andy Warhol łączył sztukę z modą, muzyką i showbiznesem.
Kolekcja „Tommy Factory” celebruje amerykańską popkulturę: zderzenie college’owych motywów ze streetwearem. - Tak wygląda nowoczesny styl preppy tworzony dla wszystkich. Celebracja sztuki i popkultury, we wszystkich światach: od realnego po wirtualne. Witajcie w „Tommy Factory” - mówi Tommy Hilfiger.
W kampanii, zrealizowanej na Bronksie przez fotografa Craiga McDeana i stylistkę Katie Grand, wystąpili supermodelka Kate Moss i jej córka Lila (obie noszą elementy stylu preppy: bluzę i kurtkę chłopaka z drużyny), perkusista i producent Travis Barker, aktor Anthony Ramos, wokalista Jon Batiste, artysta street pop Mr Brainwash, tatuator Steve Wiebe, a także legenda dragu i festiwalu Wigstock, Lady Bunny.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.