Kendall Jenner dla Liu Jo
– Ciągle wydaje mi się, że to początek mojej drogi. Chcę więcej – przyznaje Kendall Jenner. Amerykańska supermodelka w swoim debiutanckim sezonie chodziła w pokazach Givenchy (jeszcze pod kreatywną batutą Riccarda Tisciego), Marca Jacobsa i Chanel. Wyprzedziła Gisele Bündchen w rankingu najlepiej zarabiających modelek świata. I mimo że dzięki swojej pozycji może przebierać w zleceniach, w tym sezonie znów zobaczymy ją w najważniejszych kampaniach. Początek nowego roku to między innymi kampania Liu Jo – marki, która podobnie jak Jenner, w tym roku obchodzi 25. urodziny. Na minimalistycznych fotografiach Merta & Marcusa Kendall wciela się w rozmaite role: raz jest seksowna w krótkiej sukience z cekinów, innym razem prezentuje klasyczne denimowe komplety i krótkie kombinezony nawiązujące do mody z lat 80. Więcej o tym projekcie przeczytacie w marcowym numerze „Vogue Polska”. A w galerii obok czekają na was niepublikowane zdjęcia z sesji.