Kim Kardashian z córką North, podczas pobytu w Paryżu, pokazują, jak bawić się modą, łącząc moro z neonami, a nowoczesne projekty Demny z archiwalnymi projektami Ye Westa.
Tydzień mody haute couture zaczął się w niedzielę, a uchwycone do tej pory stylizacje celebrytów, modelek i dziennikarzy pokazują, że panujący trend to eklektyzm i radość, którą można czerpać z mody. Kim Kardashian oraz jej córka North West, które sfotografowano pod butikiem Balenciagi we francuskiej stolicy udowadniają, że kontrastowe zestawienia wygrywają w tym sezonie z minimalistycznym stylem.
Tym razem, ambasadorka hiszpańskiego domu mody, zdecydowała się na zieloną koszulkę z printem w stylu moro oraz neonowo-zielone pantaboots (połączenie butów na obcasie z legginsami, prosto z lat 80.). Jej córka miała na sobie kobaltową kurtkę w stylu baseballowym, czarne spodnie i masywne Crocsy na platformie, również Balenciagi.
Kim i jej rodzinę w projektach Demny widzieliśmy już na MET Gali, podczas licznych wywiadów i niezliczonych postów na Instagramie, dlatego to nie wybór stroju z metką Balenciagi zaskakuje tym razem, a kurtka młodej fashionistki. Ye, były mąż Kim i ojciec North, miał ją na sobie podczas gali American Music Awards w 2008 roku – to „święty Graal” streestylu, który pochodzi z właściwie jedynego dropu firmy Pastelle. Założona w 2008 roku przez Ye Westa marka zgromadziła kreatywny team złożony z projektantów takich jak Kim Jones czy Virgil Abloh, a sama firma była porównywana do miksu BAPE z Supreme. Model kurtki, którą miała na sobie North, była właściwie jedynym produktem, jaki marka wypuściła, przez co jej ceny na portalach streestyle’owych osiągają zdziś niebotyczne kwoty. W 2009 roku, już po likwidacji Pastelle, Ye zaczął współpracę z Nike, co dało początek Nike Air Yeezy i długoterminowej karierze rapera w przemyśle modowym.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.