Wiosna w świecie mody oznacza nie tylko nowe trendy, ale także innowacyjne kampanie reklamowe. Jedną z nich przygotował Klub CCC, który odświeża swój wizerunek, prezentując nową komunikację wizualną. Jakie korzyści czekają na członków tej modowej społeczności?
Klub CCC to specjalny program członkowski, który na polskim rynku działa już od ponad dziesięciu lat. Powstał z myślą o osobach ceniących indywidualne przywileje i atrakcyjne oferty. Teraz, wraz z nadejściem wiosny, jego członkowie będą mogli sięgnąć po jeszcze więcej benefitów. W związku z nową kampanią Klub CCC zaprezentował odświeżony wizerunek. Oprócz bonusów, okazji i zniżek na kolekcje CCC, klubowicze za każde zakupy otrzymają także dodatkowe punkty. Każda wydana złotówka w salonach CCC, na Ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej przekłada się na uzyskanie jednego z trzech statusów: Standard, Gold i Silver oraz dedykowanym ich ofertom.
Dołączając do Klubu każdy nowy użytkownik otrzyma również na start 10 proc. rabatu na wybrane zakupy oraz możliwość zwrotu do 120 dni bez paragonu. Dzięki dostępnym w aplikacji CCC opcjom, na Klubowiczów czekają także ekskluzywne treści, wcześniejszy dostęp do wybranych kolekcji oraz specjalne oferty i wejściówki na wydarzenia przygotowane przez partnerów, takich jak magazyn „Vogue Polska”, Modivo, Hebe, Spotify czy H&M.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.