Paryskie inspiracje są bliskie założycielom marki Solitaire równie mocno, jak zamiłowanie do zachwycających kształtów. Nic dziwnego, że francuska stolica, w której z czułością traktuje się jubilerską technikę i dziedzictwo, stała się tłem kampanii najnowszej kolekcji marki. „Allure” to hołd dla tradycji, ale też interpretacja aktualnych trendów w projektowaniu biżuterii.
Kampania najnowszej kolekcji marki Solitaire w obiektywie Karoliny Pukowiec przenosi nas na ulice Paryża lat 80. – na klimatycznych kadrach wyrazista moda przeplata się z niepowtarzalnym klimatem, a je ne sais quoi towarzyszy ponadczasowej elegancji i kobiecości. To złożona i zamknięta opowieść – dzień z życia paryskiej it-girl, zabieganej, ale zawsze znajdującej czas na przyjemności, inspirującej stylem, ale też sposobem bycia, inteligentnej i oczytanej.
Kolekcja marki Allure wyraża przywiązanie do jubilerskiego dziedzictwa
A w modzie? Paryżanka najchętniej łączy tradycję z awangardą i nowoczesnością. Kolekcja biżuterii „Allure” marki Solitaire odwołuje się właśnie do tych wartości – wyraża przywiązanie do złotniczej tradycji i jubilerskiego dziedzictwa, ale stanowi też przykład kreatywnego podejścia do największych biżuteryjnych trendach oraz swobody ich interpretacji.
Nową kolekcję twórcy marki określają mianem „ody do kwiatów i ich symboliki w kulturze oraz sztuce”. Szczególnie zainspirowały ich geometryczne formy w naturze. Na ich bazie stworzono trzy kwiatowe wzory i wykorzystano na naszyjnikach, bransoletkach, kolczykach oraz pierścionkach. Formy można nosić pojedynczo, ale dają też możliwość tworzenia zestawów i mieszania poszczególnych modeli w różnych konfiguracjach. Obok kwiatowych nowości pojawiły się też wariacje na temat klasyków marki, w tym chociażby złotych obrączek z diamentami.
Fotograf: Karolina Pukowiec
Modelka: Iris De Rouvre / Premium Models
Makijaż & włosy: Gor Duryan
Kierownictwo artystyczne: Julia Franczyk / Solitaire
Produkcja sesji: Maksymilian Chmielewski / Solitaire
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.