Piękno paryskiej architektury, wyznaczające unikatowość francuskiej stolicy, a także styl paryżanek stał się główną inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji polskiej marki NS Bijoux „Metro de Paris”.
Jak podkreśla Nicole Soszyńska, projektantka i założycielka marki NS Bijoux, kolekcja „Metro de Paris” to opowieść o Paryżu, a każdy element biżuterii – kolczyki, bransoletki i naszyjniki powstały z miłości do tego stylowego miasta. – Obywamy podróż przez niezwykłe dzielnice Paryża, a stacje metra są naszymi punktami orientacyjnymi i centrami życia społecznego. Każda stacja ma swoją historię i charakter, który staje się dla nas inspiracją – podkreśla projektantka. Architektoniczne inspiracje odbiły się w formach biżuteryjnych dodatków – wyrazistych i bogato zdobionych.
Poza samą architekturą drugą kluczową inspiracją był styl samych Francuzek, które ponadczasowość i nonszalancję w ubiorze osiągnęły także za sprawą zniewalających dodatków. W kolekcji nie mogło zabraknąć kolczyków, pierścionków i naszyjników w maksymalistycznym stylu, zdobionych perłami. W kolekcji „Metro de Paris” dominują motywy róż, plecionek i muszli, które nawiązują do stylistyki retro. Jednak polskiej marce udało się ująć klasykę w nowoczesnych ryzach.
– Uwielbiam zagłębiać się w świat paryskich kobiet, jest to dla mnie nieustające źródło fascynacji i inspiracji. Kiedy byłam dzieckiem moja ciocia pracowała dla Christiana Lacroix. Pamiętam, jak przyjeżdżała do Warszawy i obdarowywała moją mamę przepiękną biżuterią, którą sama tworzyła. Zawsze wspierała i zachęcała mnie do rozwijania mojej kreatywności. To, że dzisiaj dzielimy tę samą pasję to w dużej mierze jej zasługa – mówi Nicole Soszyńska.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.