W kinie KinoGram ,w warszawskiej Fabryce Norblina, odbyła się premiera najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon wiosna-lato 2022. Wydarzenie przyciągnęło najważniejsze osobistości świata biznesu i mody – stylistów, fotografów, influencerów. Wśród nich obecne były Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Więdłocha i Grażyna Wolszczak, które zaprezentowały się w projektach z najnowszej linii marki, „Manifesto del Colore”.
Włoska marka Deni Cler na zaprezentowanie najnowszej kolekcji wybrała wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy – Fabrykę Norblina. W industrialnym budynku odbyła się premiera filmu promującego kampanię. Jej nazwa, „Manifesto del Colore”, nie jest przypadkowa. – Moda jest sztuką niezwykle bliską człowiekowi. Pozwala na ekspresję, a ubiór wpływa na to, jak się czujemy. Planując tę kolekcję chcieliśmy, aby była optymistyczna i energetyczna – mówi Iwona Kossmann, prezeska Deni Cler.
„Manifesto del Colore” jest jedną z najodważniejszych kolekcji Deni Cler ostatnich lat. Pod względem kolorystyki nawiązuje do tradycji i początków marki. Pierwsze linie Deni Cler prezentowane w Polsce w latach 90. wyróżniał między innymi mocny kolor. Najnowsza kampania składa się z sześciu kolekcji kapsułowych, każda z nich będzie wprowadzana co miesiąc od stycznia do czerwca. Poszczególne linie stylistyczne, zatytułowane od nazw kwiatów, razem tworzą spójną, rozwijającą się w czasie historię. Kolekcja w eklektyczny sposób łączy kroje formalne i casualowe. Kolorami wiodącymi w tym sezonie będą czerwień, fuksja i błękit. – Prognozująca trendy Worth Global Style Network ogłosiła fiolet orchidei kolorem tego roku. To nasz motyw przewodni – mówi Jan Kosieradzki, dyrektor artystyczny marki.
Deni Cler ceniona jest przez polskie gwiazdy. Na premierze najnowszej kolekcji, w stylizacjach marki pojawiły się Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Więdłocha, Marta Kielczyk, Grażyna Wolszczak, Joanna Racewicz, Agnieszka Sienkiewicz, Grażyna Szapołowska, Dorota Miśkiewicz i Karolina Pilarczyk.
– Deni Cler to świetna jakość, klasyka w najlepszym tego słowa znaczeniu i z pewnością każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie – komentuje najnowszą kolekcję aktorka, Agnieszka Sienkiewicz.
– Uwielbiam kaszmirowe płaszcze marki Deni Cler. Swój noszę cały czas i wiem, że zostanie ze mną na długie lata – dodaje aktorka, Agnieszka Więdłocha.
– Lubię zarówno klasykę, jak i kolorowe, nieoczywiste zestawienia, a najchętniej łączyłabym oba te nurty. Kolory, które są w tym sezonie są absolutnie piękne, wiosenne i energetyczne. Marka Deni Cler ubiera, a nie przebiera kobiety – mówi dziennikarka, Joanna Racewicz.
Deni Cler dba również o środowisko. Marka wykorzystuje wysokiej jakości biodegradowalne tkaniny, łącząc je z ponadczasowym krojem, dzięki czemu ubrania posłużą na wiele sezonów. Co więcej Deni Cler łączy włoski design z polskim rzemiosłem. Produkcja ubrań marki ma miejsce w Polsce, dzięki czemu skracany jest łańcuch produkcji i możliwe jest zapewnienie najwyższej jakości produktów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.