Szwedzki gigant podjął współpracę z Netfliksem, żeby stworzyć wyjątkową kolekcję w letnim klimacie. W sprzedaży już od 23 maja, na półtora miesiąca przed premierą trzeciego sezonu serialu, planowaną na 4 lipca.
Trzeci sezon „Stranger Things” zapowiada się na najgorętszą premierę lata (na Netfliksie będzie można serial oglądać już od 4 lipca), zwłaszcza że akcja toczyć się ma w wakacje. Jedną z najważniejszych lokalizacji, oprócz centrum handlowego, będzie basen miejski, gdzie ochłody szukają Eleven i jej przyjaciele. Z informacji udzielonych przez twórców serialu, braci Duffer, wynika, że spotkamy się z nimi ponownie w 1985 roku, rok po pokonaniu potwora. Eleven i Mike, a także Lucas i Max są zakochani, słońce świeci, wydaje się, że mieszkańcy Hawkins są już bezpieczni. To tylko pozory... A pierwszym sygnałem, że czeka nas równie przerażający trzeci sezon, jest zniknięcie ratownika z pływalni.
Ta właśnie pływalnia stała się scenerią dla kampanii reklamowej limitowanej kolekcji, która powstała ze współpracy Netfliksa i H&M. Dacre Montgomery, który w serialu gra Billy’ego Hargrove'a, pozuje w ubraniach, nawiązujących jednocześnie do klimatu lat 80., ciuchów amerykańskich nastolatków i charakterystycznych dla produkcji Netfliksa motywów.
W kolekcji damskiej znalazły się więc bikini z motywami rodem z dżungli, t-shirty z nazwą serialowego miasteczka, czerwony kostium kąpielowy à la „Słoneczny patrol” oraz wakacyjne dodatki – nerka, klapki i plastikowy daszek. Dla chłopaków H&M przewidział wzorzyste koszule, topy na ramiączkach i krótkie bermudy. Nie tylko dla ratowników! Jeśli zastanawiacie się, co będzie nosić plaża nad Wisłą, w Juracie i na Bali, odpowiedź jest prosta – kolekcję H&M i „Stranger Things”. Do zobaczenia 23 maja w sklepach szwedzkiego giganta, a potem 4 lipca przed ekranem. Na premierę trzeciego sezonu też warto ubrać się w stylu mieszkańców Hawkins!
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.