Od minimalizmu po vintage – to właśnie podziwiany na całym świecie styl paryżanek. Widać go też doskonale w kolekcji biżuterii Metro de Paris nowej marki Nicole Soszyńskiej – N.S.Bijoux.
Biżuteria inspirowana dzielnicami Paryża
Pod koniec października w restauracji Nicolette na Saskiej Kępie w Warszawie odbyło się śniadanie prasowe promujące nową kolekcję biżuterii marki N.S.Bijoux. Nicole Soszyńska, właścicielka i główna projektantka, znana jest ze swojego zamiłowania do paryskiej elegancji. Misją marki jest odnalezienie równowagi między luksusem a swobodą, charakterystycznej dla francuskiego stylu życia. Kolekcja Metro de Paris odzwierciedla różnorodność i wszechstronność dzielnic Paryża, a nazwy modeli biżuterii zostały zaczerpnięte od poszczególnych stacji metra, jak na przykład Saint Germain, Louvre czy Sacre Coeur.
Kolekcja Metro de Paris: Stylowa podróż po francuskiej stolicy
Kolekcja Metro de Paris stworzona przez Nicole Soszyńską liczy już ponad 500 modeli. Każdy oddaje klimat innej dzielnicy pod nazwą znajdującej się tam stacji paryskiego metra. Błyszcząca Bonne Nouvelle nawiązuje do luksusowej 1. dzielnicy Louvre, natomiast model Saint Germain przenosi nas nad Sekwanę, gdzie obserwujemy spacerujące wzdłuż bulwaru paryżanki, popijające kawę z pobliskiej Cafe de Flore.
Kolekcja łączy w sobie tworzoną ręcznie biżuterię wykonaną ze srebra i brązu, pozłacaną włoskim 24-karatowym złotem. Projekty charakteryzują się splecionymi ogniwami ozdobionymi cyrkoniami oraz perłami, przy zachowaniu nowoczesnych geometrycznych form. Unikatowe projekty, inspirowane ulicami Paryża, mają swoim wdziękiem i elegancją wzbogacić rodzimy rynek biżuteryjny o nowe trendy pochodzące prosto ze światowej stolicy mody.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.