Bielizna od La Perli to synonim luksusu. Teraz marka poszerza ofertę o perfumy. Premierowy zapach Signature oraz kolekcja „Haute Perfumerie” mają nie tylko przywoływać piękne wspomnienia, ale i je tworzyć.
La Perla od 1954 roku tworzy obiekty wyjątkowe – jej bielizna podkreśla charakter, elegancję i pewność siebie osób, które ją noszą. Teraz marka ma kolejną zmysłową propozycję: perfumy. Premierowy zapach Signature, a także produkty z kolekcji „Haute Perfumerie” dodają nie tylko aury luksusu, lecz także zapraszają w fascynującą podróż do wyrafinowanych wnętrz Villi Sorrento, przywołują wspomnienia budzącego się świtu czy przypominają o wszystkich odcieniach samodoskonalenia.
Zapachy powstały z myślą o kobietach, które cenią swoją siłę i indywidualność. Signature to kwiatowy bukiet inspirowany postacią Ady Masotti, założycielki marki La Perla, która zamiłowanie do innowacji łączyła z ponadczasową klasą. To perfumy tworzone przez kobiety dla kobiet. Kreatorka zapachu Louise Turner podkreśla ich związek z wysoką modą. – Chciałam uchwycić enigmatyczny urok kobiety La Perla w kompozycji couture – mówi Turner. – Stworzyłam zapach promienny, śmiały i zmysłowy – jak kobieta, która go używa – dodaje. Nuty cytrusowe, fiołkowe i drzewne mieszają się, nawiązując do formy i tajemniczości perły.
To jednak nie koniec linii: marka wypuściła również ośmioproduktową kolekcję „Haute Perfumerie”, w której znajdują się zarówno odważne, głębokie motywy pieprzu, szafranu i piżma – tak jak w kompozycji Give Me Roses – jak i efemeryczne motywy jaśminu, irysów i cytrusów, jak w My Day. Świeże Once Upon a Garden zaprasza do kontemplacji, a egzotyczne Let the Dance Begin przywołuje wspomnienia zatracenia się w tańcu.
Co ważne, La Perla dba także dba o praktyczne kwestie. Zapachy z kolekcji „Haute Perfumerie” dostępne są w objętościach 30 ml i 120 ml. Fiolki można oddać do recyclingu, ale istnieje też możliwość kupienia wymiennych wkładów o pojemności 100 ml, co zmniejsza produkcję opakowań.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.