O nowym projekcie księżna Sussex poinformowała na łamach brytyjskiego „Vogue’a”, którego w tym miesiącu jest gościnną redaktorką. Celem inicjatywy jest wsparcie organizacji charytatywnej, której patronuje. Kapsułowa kolekcja pojawi się w sprzedaży jesienią w sklepach Mark & Spencer, John Lewis i Jigsaw.
Mimo że księżna Sussex nadal przebywa na urlopie macierzyńskim, realizuje sporo projektów, które rozpoczęła jeszcze przed urodzeniem syna. Przez ostatnie pół roku gościnnie pracowała przy redakcji wrześniowego numeru brytyjskiego „Vogue’a”, stając się pierwszą osobą w historii magazynu na tym stanowisku. To właśnie na łamach nowego wydania „Vogue UK” zapowiedziała kolejny projekt. To kapsułowa kolekcja, która powstanie po to, by wesprzeć organizację charytatywną Smart Works. Meghan, jako księżna Sussex, jest jej oficjalną patronką.
Linia klasycznych ubrań do pracy powstanie przy współpracy z siecią sklepów Mark & Spencer, John Lewis, marką Jigsaw i projektantką Mishą Nonoo, wieloletnią przyjaciółką księżnej. Celem inicjatywy jest wsparcie Smart Works, organizacji wspierającej kobiety w powrocie na rynek pracy. Kolekcja będzie sprzedawana na zasadach „one for one” - za każdy zakupiony produkt objęty patronatem, do fundacji powędruje jedno ubranie dla ich podopiecznych.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.