Reklama
27.06.2018
Artykuł partnerski
Kulisy kampanii Liu Jo na jesień-zimę 2018-2019
27.06.2018
To dla mnie bardzo ważne, by strój odzwierciedlał moją osobowość i nastrój. W ten sposób moda staje się narzędziem autoekspresji – mówi Anna Ewers, gwiazda najnowszej kampanii Liu Jo. Sezon jesień-zima 2018-2019 według włoskiej marki upłynie pod znakiem #Glamourazing. To właśnie tym hasłem Liu Jo promuje najnowszą kampanię, autorstwa znanego duetu fotografów Mert&Marcus. – Kobieta Liu Jo łączy w sobie naturalność, swobodę i styl glamour. Bez względu na sylwetkę czy wiek, jest zmysłowa, ma silną osobowość, wybiera ubrania, w których czuje się pewna siebie i piękna – zdradza Ewers. Zajrzyjcie za kulisy kampanii, która powstała w minimalistycznej przestrzeni.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.