Lasocki jesień-zima 2020: Rodzina w komplecie
Za obiektywem najnowszej kampanii stanęła Agata Pospieszyńska, która regularnie pracuje dla międzynarodowych wydań „Vogue’a” i „Harper’s Bazaar”. Uwieczniła sielskie obrazki z rodzinnej wyprawy na łono natury.
Nasycona słońcem roślinność, ciepłe światło, bliskość przyrody – kampania Lasocki na sezon jesień-zima 2020 autorstwa Agaty Pospieszyńskiej przywodzi na myśl sielskie klimaty „Domku na prerii”. Ostatnie miesiące były trudne, ale uświadomiły nam jeszcze bardziej, jak ważna jest dla nas rodzina. Chcemy dla najbliższych jak najlepiej, więc otaczamy ich opieką, spędzamy aktywnie czas, kupujemy rzeczy jakościowe, które pozostaną z nami na długo.
W kolekcji Lasocki znajdziemy więc buty dla całej rodziny. Zamszowe botki, kowbojki i trapery dla niej, sztyblety, pantofle i trapery dla niego, a dla dzieci modele modne i wygodne – botki, sznurowane i wsuwane, w stonowanych odcieniach. Nie można też zapomnieć o sneakersach, które lubią wszyscy, bo łączą styl i wygodę.
Wszystkie modele można kupić stacjonarnie i w sklepie internetowym CCC.
Stylizacja: Daria Biedrzycka
Włosy: Claudio Pacheco
Makijaż: Dariia Day
Produkcja: Warsaw Creatives