Znaleziono 0 artykułów
16.10.2018

Listy miłosne z Barcelony

16.10.2018
Kampania 303 Avenue jesień-zima 2018-2019 (Fot. Materiały prasowe)

Po podróży do malowniczego Marrakeszu, w którym prawie 40 lat temu zakochał się Yves Saint Laurent, marka 303 Avenue zabiera nas w podróż do stolicy Katalonii. W najnowszej kolekcji znajdziemy nie tylko dobrze znane klasyki, ale także świeże fasony i wzory.

Jak wygląda dzień z życia dziewczyny 303 Avenue? W kampanii kolekcji na sezon jesień-zima 2018-2019 roku, zatytułowawnej „Send me love letters”, oglądamy ją podczas podróży do Barcelony. Bohaterka ubrana w oversize’owy sweter zaczyna poranek od kawy. W parku pozuje w kobiecych sukienkach, a potem przebiera się w kreacje vintage, by zakończyć dzień wieczornym drinkiem w modnym barze.

Kampania 303 Avenue jesień-zima 2018-2019 (Fot. Materiały prasowe)

Twarzą kolekcji, która idealnie uosabia styl francuskiej it-girl, została Chloe Lecareux. modelkę i influencerkę na Instagramie śledzi ponad 80 tys. osób. Australijski fotograf Jonny Seelenmeyer uchwycił jej dziewczęcą urodę zarówno na fotografii analogowej, jak też za pomocą starego polaroidu. Dzięki temu cała kampania utrzymana jest w nastrojowym klimacie.

Kampania 303 Avenue jesień-zima 2018-2019 (Fot. Materiały prasowe)
Kampania 303 Avenue jesień-zima 2018-2019 (Fot. Materiały prasowe)

W kolekcji znajdziemy uwielbiane przez stałe klientki marki romantyczne sukienki mini z falbankami, a także klasyczne płaszcze: w odcieniu karmelu wykonany z wielbłądziej wełny, a także model w grancie utrzymany w marynarskim stylu. Nowością jest przyciągająca uwagę czerwień oraz nadruk w czerwono-granatowe maki, który pojawia się na spódnicach oraz sukienkach. Kolekcja powstała z myślą o payżance, która nosi sukienki midi z zaznaczoną talią, a także seksowne sukienki na ramiączkach, które łączy z oversize’owymi kardiganami. W swojej szafie ma także modne spodnie typu culottes, bluzeczki z delikatnym golfem, a także koszule w różnych odcieniach. Popularny od kilku sezonów zwierzęcy wzór pojawia się w kolekcji w formie spódnicy w panterkę. Zestawiona z romantycznym topem z bufiastymi rękawami nabiera zaczepnego charakteru.

Kampania 303 Avenue jesień-zima 2018-2019 (Fot. Materiały prasowe)

Nowa kolekcja to kolejny krok do odświeżenia wizerunku marki. Po zeszłorocznej zmianie logo, metamorfozie uległo także wnętrze butiku zlokalizowanego przy ulicy Mokotowskiej 28. Minimalistyczne, czyste i proste stanowiło idealne tło dla prezentacji kolekcji na sezon jesień-zima 2018-2019.

Katarzyna Pietrewicz
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Listy miłosne z Barcelony
Proszę czekać..
Zamknij