Wywodząca się z Francji pierwsza międzynarodowa marka luksusowych hoteli Sofitel Hotel & Resorts nawiązała globalną współpracę z magazynem „Vogue”. W ciągu najbliższych trzech lat marki będą dzielić się tajnikami francuskiego stylu życia, organizując ekskluzywne festiwale, współprace modowe i aktywności w branży beauty.
Motywem przewodnim współpracy jest promowanie życia zgodnie z filozofią Art de Vivre. Partnerstwo obejmuje szereg eventów, niespodzianek i udogodnień dla miłośników obu marek – od szykownego nowego paryskiego koktajlu dostępnego w hotelach Sofitel na całym świecie po wydarzenia takie jak „Vogue” x Sofitel Festival.
– Sofitel to doświadczenia i przeżycia, które wykraczają poza tradycyjne postrzeganie hotelarstwa. To furtka do stylu życia, który zachęca i zaprasza gości do zanurzenia się w świecie francuskiej elegancji, kultury, stylu życia i savoir-faire obecnego we wszystkich hotelach Sofitel. Cieszę się, że współpraca z „Vogue” wcieli w życie wiele wspólnych inspiracji od sztuki, designu, branży beauty po gastronomię i świat rozrywki – mówi Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe.
Współpracę marek zapoczątkował „Vogue” x Sofitel Festival, odbywający się 14 i 15 października w Paryżu. W wydarzeniu uczestniczyło blisko 1000 gości, którzy mieli okazję wziąć udział w warsztatach stylizacji fryzów z Balmain Hair Couture oraz perfumeryjnych i zapachowych z Diptyque. Na uczestników czekały także zabiegi kosmetyczne z Le Rouge Français, Codage i Hydrafacial, wskazówki dotyczące urody z Holidermie, sesje fitness z trenerką gwiazd Julie Pujols. Nie zabrakło także butiku „Vogue” oraz kawiarniami Sofitel Café. Kolejne przedsięwzięcia i wydarzenia obejmują zarówno Sofitel New York, jak i Sofitel Washington DC Lafayette Square z „Vogue US”.
W Polsce funkcjonują obecnie dwa hotele francuskiej marki: Sofitel Warsaw Victoria i Sofitel Grand Sopot.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.