Małgorzata Szumowska, Jakub Józef Orliński i Krzysztof Zalewski wystąpili w kampanii BMW X3

Prawdziwy luksus to możliwość decydowania o własnym życiu, odczuwania go na własnych zasadach – mówi Małgorzata Szumowska. Reżyserka i scenarzystka wystąpiła w kampanii BMW X3 u boku Jakuba Józefa Orlińskiego i Krzysztofa Zalewskiego.
Jak Małgorzata Szumowska rozumie wolność? Kiedy Krzysztof Zalewski czuje się szczęśliwy? Czym kieruje się w pracy i w życiu prywatnym Jakub Józef Orliński? Reżyserka i scenarzystka filmów „Kobiety z…”, „Śniegu już nigdy nie będzie” czy „Body/Ciało” wystąpiła w kampanii BMW X3 u boku utalentowanych muzyków. Wokalista i kompozytor Krzysztof Zalewski robi karierę w show-biznesie od 20 lat, a w minionym roku wydał najbardziej osobisty album, „Zgłowy”. Śpiewak operowy Jakub Józef Orliński występuje na najbardziej prestiżowych scenach świata – nowojorskiej Carnegie Hall, paryskim Théâtre Champs Élysées, londyńskim The Barbican Centre. W 2024 roku wziął udział w inauguracji igrzysk olimpijskich w Paryżu.
Wielcy indywidualiści dzielą się swoimi doświadczeniami, przemyśleniami i wartościami w kampanii nowego modelu BMW. – Wolność jest dla mnie najcenniejszą wartością. To dzięki niej podążam własną ścieżką, bez ograniczeń narzucanych z zewnątrz. Prawdziwy luksus to możliwość decydowania o własnym życiu, odczuwania go na własnych zasadach – tłumaczy Małgorzata Szumowska. Krzysztof Zalewski, który ostatnio wiele razy wypowiadał się na temat dojrzałości, drogi do zrozumienia samego siebie, rozwoju, opowiada: – Z niewłaściwym nastawieniem nawet koncert dla wielotysięcznej publiczności nie będzie pełnym doznaniem. Czy to codzienne sytuacje, czy emocjonujące wydarzenia – gdy przeżywam je świadomie, smakują najlepiej. Jakub Józef Orliński inspiracji szuka w każdej chwili. – I w muzyce, i w życiu lubię przygody, spontaniczność, wolność i własne tempo. Kieruję się intuicją, która często pcha mnie poza strefę komfortu. Doświadczenia zbieram jak cenne trofea, do których lubię czasem wracać. Towarzyszące im emocje zostają ze mną na zawsze, budują mnie nie tylko artystycznie, lecz także jako człowieka.
Pragnienie wolności Szumowskiej, manifest uważności Zalewskiego i podejście do życia Orlińskiego wpisują się w przesłanie, które niesie za sobą kampania BMW X3. Zrealizowane w minimalistycznej estetyce spoty w reżyserii Tali Dołgowskiej pokazują bohaterów w ruchu. Tańczą, jakby nikt nie patrzył, ich ciała stają się narzędziem ekspresji, każdym gestem wyrażają swoją indywidualność, moc, talent. Kampania pokazuje, jak każda chwila staje się szansą na tworzenie wspomnień, jak momenty przeżywane świadomie nas budują, jak emocje na nas wpływają. Dynamizm, energia, siła – doświadczenia przekraczania siebie pozwalają nam otwierać się na nieznane.
– Dynamika i precyzja widoczne w kampanii nowego BMW X3 odzwierciedlają cechy tego modelu. Do jej współtworzenia zaangażowaliśmy ambasadorów marki, czołowych polskich artystów, z którymi współdzielimy pasję do kreowania przeżyć. Taniec staje się wyrazem ekspresji tego, co trudne do uchwycenia, wzbudza emocje i nie daje o sobie zapomnieć – wyjaśnia koncept kampanii Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Polska. Wystarczyły oszczędne środki wyrazu – dźwięk, obraz i ruch, by wykreować filmy motywujące do działania.
Tym poruszającym momentom w naszym życiu może towarzyszyć samochód. BMW X3 dotrzymuje kroku kreatywnym osobowościom, pozwala im przekraczać granice, zachwyca doskonałością designu. Ale nie tylko wrażliwi na piękno artyści docenią opływowe linie, luksusowe wnętrze i niezwykłe oświetlenie linii konturowych Iconic Glow, które sprawią, że ten SUV zostanie gwiazdą nocy. BMW X3 wyznacza nowe standardy technologiczne, lansując sportowe obręcze kół, ambientowe oświetlenie wnętrza i cyfrowe udogodnienia, które podróż przeobrażą w przygodę. W takim samochodzie docenia się każdą chwilę.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.