Znaleziono 0 artykułów
09.03.2023

Ruch na własnych zasadach: Nowa kampania 4F „Define your game”

09.03.2023
Kampania 4F „Define Your Game" (Fot. Materiały prasowe)

Polska marka 4F przypomina jedną z najbardziej znanych prawd, mówiącą o tym, że ruch to zdrowie. Każdy jego rodzaj – podkreśla w nowej kampanii. W ten sposób zachęca do aktywności fizycznej, która pozostaje w strefie naszego komfortu i sprawia tyle przyjemności, że nie traktujemy jej jako obowiązku.

Bez sztywnego grafika zajęć, trenera pilnującego liczby powtórzeń i bez ćwiczeń, które nie sprawiają nam przyjemności. Kampania „Define your game” podkreśla, że każdy ruch – czy to ulubiona jazda na rolkach z przyjaciółkami, czy rowerowa wycieczka za miasto z kumplami, czy sesja jogi – jest sportem, który pozwala utrzymać ciało w dobrej kondycji.

 

Kampania 4F „Define Your Game" (Fot. Materiały prasowe)

– Aktywność fizyczna jest dla wszystkich, bez względu na wygląd, wiek czy predyspozycje. Eksperymentujmy, zdobywajmy nowe doświadczenia, nie skupiając się tylko na nagrodach i wynikach. Jesteśmy wsparciem dla wszystkich – od profesjonalnych sportowców po osoby, które dopiero odkrywają swoje sportowe możliwości. Sami zdefiniujmy swoją grę i znajdźmy właściwy rytm – mówi Magda Warchoł, dyrektorka marketingu 4F.

Kampania będzie dopingować zarówno amatorów, jak i zawodowych sportowców na każdym kroku, została bowiem osadzona w przestrzeni miejskiej – m.in. na billboardach, citylightach i plakatach. Dodatkowo w Warszawie i Gdańsku będzie można zobaczyć ją w bardziej artystycznym wydaniu – muralach z elementami UV świecącymi w ciemności.

Kampania 4F „Define Your Game"  (Fot. Materiały prasowe)
Kampania 4F „Define Your Game" (Fot. Materiały prasowe)
Kampania 4F „Define Your Game" (Fot. Materiały prasowe)

 

Redakcja Vogue.pl
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Ruch na własnych zasadach: Nowa kampania 4F „Define your game”
Proszę czekać..
Zamknij