Polska marka 4F przypomina jedną z najbardziej znanych prawd, mówiącą o tym, że ruch to zdrowie. Każdy jego rodzaj – podkreśla w nowej kampanii. W ten sposób zachęca do aktywności fizycznej, która pozostaje w strefie naszego komfortu i sprawia tyle przyjemności, że nie traktujemy jej jako obowiązku.
Bez sztywnego grafika zajęć, trenera pilnującego liczby powtórzeń i bez ćwiczeń, które nie sprawiają nam przyjemności. Kampania „Define your game” podkreśla, że każdy ruch – czy to ulubiona jazda na rolkach z przyjaciółkami, czy rowerowa wycieczka za miasto z kumplami, czy sesja jogi – jest sportem, który pozwala utrzymać ciało w dobrej kondycji.
– Aktywność fizyczna jest dla wszystkich, bez względu na wygląd, wiek czy predyspozycje. Eksperymentujmy, zdobywajmy nowe doświadczenia, nie skupiając się tylko na nagrodach i wynikach. Jesteśmy wsparciem dla wszystkich – od profesjonalnych sportowców po osoby, które dopiero odkrywają swoje sportowe możliwości. Sami zdefiniujmy swoją grę i znajdźmy właściwy rytm – mówi Magda Warchoł, dyrektorka marketingu 4F.
Kampania będzie dopingować zarówno amatorów, jak i zawodowych sportowców na każdym kroku, została bowiem osadzona w przestrzeni miejskiej – m.in. na billboardach, citylightach i plakatach. Dodatkowo w Warszawie i Gdańsku będzie można zobaczyć ją w bardziej artystycznym wydaniu – muralach z elementami UV świecącymi w ciemności.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.