W kwietniu Mango pokaże pierwszą kolekcję akcesoriów do domu inspirowana śródziemnomorskim stylem życia.
Polki uwielbiają Mango. Marka, która powstała w Hiszpanii w połowie lat 80., trafiła do nas w 2000 roku. Podczas gdy konkurencyjne sieciówki – H&M i Zara – dawno wystartowały z kolekcjami dodatków do domu (H&M w 2008 roku, Zara Home w 2003), Mango dopiero teraz rusza z działem wnętrzarskim.
W odpowiedzi na prośby klientów, w kwietniu na stronie mango.com zaprezentowana zostanie pierwsza kolekcja tekstyliów. Inspiracją do jej powstania stał się śródziemnomorski styl życia, w których dom jest miejscem spotkań z bliskimi.
– Nasi klienci chcą tego samego komfortu i stylu w dekoracjach pomieszczeń domów, jaki otrzymują w ubraniach. To ambitny projekt, dlatego cieszymy się, że będziemy go rozwijać. Zaangażowaliśmy w niego wielu profesjonalistów, którzy tworzą markę Mango – mówi Toni Ruiz, CEO Mango.
Pierwsza kolekcja obejmie akcesoria do sypialni, salonu i łazienki – pościel, poduszki, koce i ręczniki, szlafroki i świece. W sezonie jesień-zima 2021 dodane zostaną produkty do kuchni i jadalni. Kolekcja połączy nowoczesne wzornictwo i neutralne kolory. 80 proc. tekstyliów zostanie wyprodukowanych lokalnie, by wesprzeć zrównoważony rozwój.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.