W połowie stycznia w Paryżu odbył się NBA Paris Game 2023, pierwszy mecz ligi rozegrany poza Ameryką od czasów pandemii. Każda sekunda spotkania pomiędzy Detroit Pistons a Chicago Bulls odmierzana byłą przez markę Tissot, która od 2015 roku jest oficjalnym chronometrażystą NBA.
„NBA Paris Game 2023 to idealne wydarzenie, aby przypomnieć, że Tissot jest oficjalnym chronometrażystą NBA, a także pokazać, jakie wartości reprezentuje marka oferując naszym gościom wyjątkowe i niezapomniane doświadczenia. Mamy wiele wspólnego z NBA, zarówno jeśli chodzi o wspólne wartości, jak i wizerunek, dlatego od początku naszej współpracy jesteśmy bliskimi partnerami. Koszykówka stała się też źródłem inspiracji do stworzenia kilku pięknych zegarków. Kultura koszykówki jest bliska naszym sercom i chcemy prezentować ją wszystkim wokół” – mówił Sylvain Dolla, CEO marki Tissot.
Na paryskim spotkaniu pojawił się także Tony Parker, który jest nie tylko uznanym na całym świecie koszykarzem, ale także ambasadorem Tissot. W wyjątkowym gronie gości na meczu nie zabrakło gwiazd sportu, filmu, świata mody, w tym gwiazda NBA „Rip” Hamilton, znany z serialu „Stranger Things” aktor Noah Schnapp, francuscy aktorzy Nassim Lyes i Camille Cottin, zawodnik MMA Ciryl Gane, a także francuska modelka Tina Kunakey. Poza oglądaniem wyjątkowego koszykarskiego spotkania mieli okazję odwiedzić strefę Tissot, zagrać w oficjalną gry NBA 2K23 oraz Tissot Buzzer Beater.
Ponadto marka przygotowała dla wszystkich fanów sportowych emocji i mody paski inspirowane koszykówką. Fanom NBA z pewnością przypadnie do gustu pasek Wilson Edition ze skóry, której użyto do wykonania oficjalnej piłki meczowej. W kolekcji znajdziemy również paski nawiązujące do strojów koszykarzy z 11 drużyn NBA, w tym Los Angeles Lakers, Miami Heat, Chicago Bulls, Golden State Warriors czy Toronto Raptors.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.