Zaraz za księżną Sussex w corocznym raporcie platformy Lyst znalazł się Timothée Chalamet. W pierwszej dziesiątce najbardziej inspirujących osobowości mody nie zabrakło też miejsca dla Zendayi, Billie Eilish, Cardi B, Kylie Jenner, Lisy z Blackpink, Lizzo i Billy'ego Portera.
Platforma Lyst sprawdziła, jakie nazwiska, marki i zjawiska związane z modą wyszukiwaliśmy w tym roku najczęściej. Najbardziej wpływową osobą została Meghan. Dzięki jej stylizacjom, marki, które księżna nosi, oraz ubrania do nich podobne, odnotowały wzrost zainteresowania rzędu 216 proc. Zaraz za Markle na liście najbardziej inspirujących gwiazd znaleźli się Timothée Chalamet, Zendaya, Billie Eilish i Cardi B. Chalamet, którego możemy teraz oglądać w „Królu”, a już za chwilę w „Małych kobietkach”, nie korzysta z pomocy stylisty. Sam wybiera zestawy na czerwony dywan. Gdy pokazał się na premierze netfliksowego filmu w cekinowej bluzie od Louis Vuitton, hasło „bluza z kapturem” odnotowało wzrost zainteresowania o 192 proc. A po tym, jak aktor wystąpił w kreacjach Haidera Ackermanna na festiwalu w Wenecji, nazwisko projektanta było sprawdzane częściej o 806 proc.!
Lyst bada także, jakimi markami się interesujemy. Rządzi niepodzielnie Off-White, a za firmą Virgila Abloha plasują się kolejno Pyer Moss, Jacquemus, Paco Rabanne i Molly Goddard. Na liście najbardziej pożądanych produktów znalazły się natomiast dodatki Bottega Veneta projektowane przez Daniela Lee, akcesoria z logo „GG” marki Gucci, torba Le Chiquito Jacquemusa oraz czapka typu bucket od Prady. Tendencję wzrostową zanotowały takie brandy jak Rotate Birger Christensen, ALYX, Marine Serre oraz Cecilie Bahnsen. Zdaniem analityków z Lyst, to właśnie one będą rządzić w 2020 roku.
Za najciekawsze zjawiska roku internauci uznali modę łamiącą bariery płci, premierę marki Fenty Rihanny, prezentację jej kolekcji Savage X Fenty oraz Jennifer Lopez występującą na pokazie Versace.
A czy Meghan, która usunęła się ostatnio w cień, uda się w kolejnym roku utrzymać pozycję liderki? Czas pokaże.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.