Tej wiosny w męskich kolekcjach pojawiają się naturalne tkaniny, wyraziste kolory i detale, które przyciągają spojrzenia. Zobaczcie siedem najmodniejszych ubrań i dodatków, które znajdziecie w The Designer Gallery w Galerii Mokotów podczas Shopping Experience powered by Vogue Polska.
Marmurkowy dżins
Na sezon wiosna-lato 2019 światowe domy mody takie jak Off-White, Balmain czy Balenciaga sięgają po jaśniejsze kolory dżinsu zarówno na spodniach, jak i na okryciach wierzchnich. Kultowa marka Levi’s nie pozostaje obojętna na zmieniające się trendy i umiejętnie dostosowuje je do swoich kultowych modeli. Męska kurtka trucker, produkowana od 1967 roku, powraca w nowej odsłonie na 20. rocznicę kolekcji Levi's® Engineered Jeans. Tym razem wykonana ze spranego dżinsu będzie pasować idealnie do wiosennych stylizacji.
'73
W cieplejsze dni nawet elegancki mężczyzna może sobie pozwolić na odrobinę swobody. Londyńska marka Pepe Jeans, która rozpoczęła działalność w 1973 roku, w swojej ofercie posiada nie tylko modne ubrania i buty, ale także dodatki. Lniany plecak w miejskim stylu sprawdzi się w casualowej stylizacji oraz podczas weekendowego wypadu za miasto. Współczesnego charakteru dodają kontrastujące kolory oraz materiały.
Sportowa elegancja
Marka Armani Exchange swój pierwszy butik otworzyła w Polsce w warszawskiej Galerii Mokotów rok temu. Jej projekty, które łączą w sobie kreatywność i oryginalność, są skierowane do młodego pokolenia, nie bojącego się wyróżniać z tłumu. Czarna parka w sportowym stylu idealnie oddaje charakter marki. Kontrastujące lamówki i czerwony kaptur przyciągają spojrzenia, a wydłużony krój wysmukla sylwetkę.
Klasyka z polską metką
Najnowsza kolekcja polskiej marki Bytom to połączenie współczesności z przeszłością. Klasyczne projekty marki czerpią inspiracje z dawnych epok, nawiązując jednocześnie do historii marki. Z drugiej strony, odwołują się do estradowej ekstrawagancji muzyków jazzowych i swingu. Dlatego bohaterami najnowszej kampanii zostali Tomek Lipiński, polski muzyk rockowy, oraz aktor Dawid Ogrodnik. Dopasowana sylwetka szarej marynarki to ukłon w stronę współczesności, a pionowe paski nawiązują do szalonych lat 20.
Wyobraźnia bez granic
Hipnotyczne wzory i dynamiczne kolory to propozycja szwajcarskiej marki Swatch na sezon wiosna-lato 2019. Wszystko po to, by pokazać, że nasza wyobraźnia nie zna granic, nawet w kwestii zegarków. Oprócz intensywnych kolorów zieleni i żółci, a także marynarskich pasów w kolekcji pojawia się głęboki odcień niebieskiego. Model Polablue przyciąga spojrzenia czerwonymi i fioletowymi detalami. Będzie stanowił oryginalne uzupełnienie zarówno dziennej, jak i wieczorowej stylizacji.
Latynoskie rytmy
Robert Kupisz przez ponad 20 lat był związany zawodowo z tańcem latynoamerykańskim, dlatego w swojej kolekcji na sezon wiosna-lato 2019 postanowił przenieść nas do Ameryki Południowej. Bazująca na kontrastac kolekcja drapieżne wręcz sylwetki. Bawełniane spodnie z postrzępionymi nogawkami i lekko obniżonym krokiem to casualowa propozycja, która wyróżnia się lampasami z logo marki, umieszczonymi po bokach.
Włoska robota
Projekty Versace kojarzą się z przepychem oraz wyrazistymi wzorami. Wśród najnowszych propozycji marki znajdziemy t-shirty w charakterystyczne motywy zaczerpnięte z archiwum włoskiego domu mody. Kolorystyka nowej kolekcji utrzymana jest w odcieniach czerni, różu i błękitu z odpowiednią dawką złota i bieli. Biały t-shirt z nadrukiem meduzy to uniwersalna propozycja, która wpadnie w oko także fanom klasyki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.