
Anita i Tomasz Czerwińscy kilkanaście lat temu założyli rodzinną firmę NAP. – Namawiam ludzi do swobody w aranżowaniu własnych przestrzeni, a nie tworzenia mieszkań „na pokaz” – opowiada Anita. – Nasz dom jest przytulny i funkcjonalny – dodaje Tomasz.
Anita i Tomasz Czerwińscy założyli rodzinną firmę NAP w 2006 roku. Dzisiaj NAP to pięć sklepów: w Warszawie, Gdyni i w Łodzi, biuro handlowe zaopatrujące hotele i wnętrza publiczne, studio projektowe NAP studio, fabryka mebli, a także operator marki MUJI w Polsce. W NAP dostępne są projekty takich marek, jak: Ethnicraft, DCW éditions, Schwung, &Tradition czy Carl Hansen & Søn. Wszystkie oferowane produkty mają służyć wygodnemu życiu przez długie lata. NAP proponował zrównoważony dizajn, zanim ten termin wszedł do obiegu.

Anita Czerwińska: Dom jest przestrzenią, która buduje opowieść o naszym życiu
Jak założyciele NAP urządzili swój dom? – To wypadkowa naszego życia i to jest najuczciwsza odpowiedź na pytanie, jak wyglądają prawdziwe domy – wyjaśnia Anita. Jej ulubioną formą spędzania wakacji jest odwiedzanie domów zaprojektowanych przez słynnych architektów i tych, w których żyły słynne osoby. Odwiedziła domy Le Corbusiera, Eileen Gray, Ernesta Hemingwaya, Fridy Kahlo, teraz wybiera się do domu Charlesa i Ray Eamesów w Los Angeles. – Gdy wchodzisz do przestrzeni zbudowanej twórczością, życiem, potrzebami, to dowiadujesz się o ich mieszkańcach o wiele więcej niż z książek. Poznajesz ich zwyczaje. Dom jest przestrzenią, która buduje opowieść o naszym życiu. To nie są meble. Nasz jest taką historią o nas. Urządzaliśmy go w różnych czasach naszego związku – lepszych i gorszych, jest w nim sztuka, którą lubimy, niekoniecznie taka, którą wystawia się na aukcjach. Namawiam ludzi do swobody w aranżowaniu własnych przestrzeni, nie tworzenia mieszkań „na pokaz” – opowiada Anita. – Nasz dom jest przytulny i funkcjonalny – dodaje Tomasz.

Cały tekst znajdziecie w nowym wydaniu „Vogue Polska Living”. Numer można teraz zamówić z wygodną dostawą do domu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.