Monika „Jac” Jagaciak z siostrą Anną w kampanii Sisterhood Treasure Answear.LAB
Najnowsza kolekcja specjalna Sisterhood Treasure Answear.LAB odzwierciedla nową koncepcję marki i jej spojrzenie na współczesną modę, równocześnie celebrując wspólnotę kobiecych doświadczeń. Kolekcji zrodzonej z głębokiej miłości do kobiet towarzyszy kampania, w której top modelka Monika „Jac” Jagaciak wystąpiła z siostrą Anną, co dodatkowo podkreśla wyjątkowość więzi łączącej kobiety.
Przesłanie kolekcji wyraża się w każdej pieczołowicie przygotowanej kreacji – od detali po dobór kolorów i wzorów. Jest to szczery hołd dla kobiecej solidarności i siły wspólnoty – fasony i barwy nie tylko podkreślają naturalne piękno i niepowtarzalny styl każdej kobiety, ale także dodają jej pewności siebie.
Do kampanii Sisterhood Treasure Answear.LAB marka zaprosiła dwie sławne siostry. Polskiej top modelce Monice „Jac” Jagaciak towarzyszy Anna, utalentowana lekkoatletka, sportowczyni, rekordzistka Polski w skoku w dal i trójskoku. W kameralnej atmosferze, w czułym uścisku, w intymnej rozmowie przypominają o wartości siostrzanej więzi, która nie musi dotyczyć wyłącznie rodzonych sióstr. Wartość wzajemnego, bezgranicznego wsparcia między kobietami to idea, która może objąć cały świat.
Wyraziste ubrania z kolekcji Sisterhood Treasure Answear.LAB pozwalają tworzyć zaskakujące stylizacje
Ponadczasowe elementy kolekcji zostały utrzymane w neutralnych odcieniach czerni, złamanej bieli, szarości, w myśl zasady pop of red przełamanych intensywną czerwienią. Ze skóry i skóry alternatywnej uszyto marynarki, spódnice, sukienki i trencze, na żakardzie rozkwitają kwiatowe wzory, sukienki na co dzień odszyto z wygodnych tkanin wiskozowych, lejących satyn i zwiewnych szyfonów. Każdy element kolekcji buduje kapsułową garderobę w duchu nowoczesnego romantyzmu ze szczyptą power dressingu. Obok slip dresses jak z lat 90. w kolekcji pojawiły się unowocześnione wersje garniturów z kamizelkami i spodniami z obniżoną talią, a także komplety modelowane w stylu New Look Diora z lat 50. z podkreśloną talią i spódnicą kopertową o linii A. Krótkim kurtkom o pudełkowym kształcie towarzyszą oversize’owe marynarki, a koszule i spodnie tworzą wygodne zestawy.
Estetykę kolekcji Answear.LAB dopełniają florystyczne i geometryczne motywy. Struktury i faktury materiałów, takich jak kreszowany szyfon, gnieciona tafta, patyna, postarzenia, frędzle, ćwieki, oraz kwiaty w wersji 3D przykuwają uwagę i nadają całości formę, obok której trudno przejść obojętnie. Warto zwrócić uwagę na szczegóły – rzeźbiarskie wycięcia, bieliźniane motywy nawiązujące do naked dressingu, mięsiste faktury. Nawet najprostszy projekt wzbogacono o wyrazisty element, taki jak ćwieki, frędzle, sploty. Prosty top zdobi wiązanie na plecach, mała czarna zyskuje intrygujący, rozkloszowany fason, rockowe okrycie nabiera delikatności dzięki subtelnej barwie. Oto minimalizm w indywidualnym, mocnym wydaniu.
Biżuteria niczym talizman nosi w sobie moc
W kampanii ubrania zyskały zaskakujące oblicze – oryginalne stylizacje pozwalają zobaczyć je z innej strony. Siostry pokazano w niezwykłej scenerii. Ich analogowe portrety przypominają te fotografie-wspomnienia, które są kolekcjonowane przez całe życie. Niektóre wyglądają jak prawdziwe obrazy – choćby kadr z naszyjnikiem na plecach, przywołujący skojarzenia z dziełami takimi jak „Dziewczyna z perłą” Johannesa Vermeera. Symbolem siostrzeństwa łączącym zdjęcia jest amarylis, kwiat, który uosabia kobiecą dumę, determinację i piękno.
Po raz pierwszy kolekcję Answear.LAB uzupełnia biżuteria, którą można dowolnie komponować. Ręcznie robione elementy stanowią hołd dla rzemiosła. Wykonane ze srebra i pozłacanych elementów, zestawione dla celowego kontrastu, wykończone efektem postarzenia. Naszyjniki, kolczyki i charmsy zdobią trzy szlachetne kamienie – czarny turmalin będący symbolem siły i ochrony, czerwony granat, który dodaje odwagi, nadziei i siły wewnętrznej, oraz wzmacniający energetycznie kryształ górski. Każdy z elementów przypomina skarb, unikatowy talizman, w którym zamknięto moc, idealny do tego, by obdarować nim bliską osobę.
Marka w kampanii
apeluje o wpisanie słowa „siostrzeństwo” do słownika języka polskiego
Marka wierzy, że „siostrzeństwo” powinno zatoczyć jak najszersze kręgi, dlatego zainicjowała akcję „Dajemy słowo: siostrzeństwo”, której celem jest wprowadzenie wyrazu do słowników języka polskiego. Do rozpowszechniania słowa siostrzeństwo przyłączyły się Joanna Kuciel-Frydryszak („Chłopki”), Sylwia Chutnik, Inga Iwasiów, Karolina Sulej, Elżbieta Cherezińska („Królowa”, „Harda”). Kampanii towarzyszą ich teksty o siostrzeństwie. Do akcji rozpowszechniania pojęcia i stojących za nim wartości może dołączyć każdy.
O siostrzeństwie mówi się coraz więcej – w 2023 r. poświęcono tej idei ponad 6 tys. informacji w mediach. Ale to więcej niż trend – to zjawisko społeczne, które wywoła prawdziwą rewolucję. Praktykując siostrzeństwo, stawiamy nacisk na czułość, empatię i uważność. Nie tylko między kobietami. Wspólnie możemy zbudować lepszy świat – demokratyczny, egalitarny, równościowy, z nadzieją patrzący w przyszłość, oparty na współpracy, a nie na rywalizacji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.