Uwagę spacerujących ulicami Warszawy i Wrocławia przyciągają niebieskie butelki przedstawione na tle geometrycznych kształtów. Murale powstały w ramach wakacyjnej kampanii marki 1664 Blanc. To przykład sztuki ulicznej, którą docenią miłośnicy nieoczywistych projektów.
Marka 1664 Blanc znana jest z inicjatyw wspierających sztukę. Angażując się w różnorodne projekty artystyczne takie, jak partnerstwo w wydarzeniu NADA Villa Warsaw, marka wspiera młodych artystów. Teraz ulice Warszawy oraz Wrocławia ozdobiły przyciągające uwagę murale.
Wyjątkowe dzieła sztuki wpisują się w krajobraz wielkich miast
Mural namalowany na jednej z warszawskich kamienic wyróżnia się formą. Dzięki specjalnym efektom świetlnym rozświetla miasto na niebiesko i za dnia, i nocą. Po zmierzchu zyskuje zupełnie nowy charakter. Z kolei mural namalowany we Wrocławiu jest autorskim projektem Dawida Ryskiego. Artysta projektuje plakaty i okładki płyt, a jego ilustracje można znaleźć na łamach „Przekroju” czy „Charakterów”.
Dzieło we Wrocławiu będzie można podziwiać do końca sierpnia, natomiast w Warszawie mural pozostanie do końca września. To doskonały powód, aby zaplanować city break.
Alkohol szkodzi zdrowiu. Pij odpowiedzialnie. www.pijodpowiedzialnie.pl
Treść dostępna dla osób pełnoletnich
Czy masz ukończone 18 lub więcej lat?
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.