„Podążaj za marzeniami!” to przesłanie najnowszej kampanii #DoYou marki Puma. Marka do współpracy przy projekcie, którego zadaniem jest motywowanie kobiet, zaprosiła Mary Komasę i Justynę Święs z The Dumplings. Ich osobowość rozsadza ramy polskiego przemysłu muzycznego.
Wszystko zaczęło się od dwóch magnetyzujących postaci polskiej sceny muzycznej. Justyna Święs, młoda wokalistka o intrygującym głosie, zdobyła sławę, współtworząc z Kubą Karasiem zespół The Dumplings. Gościnnie pojawiała się na płytach VOO VOO i Fisz Emade Tworzywo. Puma zwróciła też uwagę na Mary Komasę. Wokalistka i kompozytorka od debiutu w 2015 roku konsekwentnie realizuje swoje cele, nie bojąc się eksperymentów.
Obie gwiazdy realizują manifest #DoYou. W ramach kampanii zespół The Dumplings i Mary Komasa nagrali więc wspólnie piosenkę „Jestem kobietą”. Nowa wersja utworu Edyty Górniak jest hołdem złożonym kobiecej sile. Bohaterkami teledysku autorstwa Piotra Matejkowskiego zostały dwie z pozoru zwyczajne nastolatki. Ale modelka Ania Bielawska i uprawiająca akrobatykę sportową Dominika Zatorska, tak jak Justyna i Mary, mają odwagę realizować swoje marzenia.
Na tło sesji zdjęciowej autorstwa Pawła Fabjańskiego nieprzypadkowo wybrano szatnię. Miała podkreślić zarówno sportowy charakter marki, jak i różne osobowości bohaterek kampanii. Goście eventu zorganizowanego przez Pumę pod koniec lipca mogli wysłuchać utworu na żywo, a także obejrzeć nowy teledysk.
Akcja #DoYou ma uświadamiać kobietom, że prawdziwa siła drzemie w nich samych. Wyrazem tego, że nie należy poddawać się narzuconym z góry normom, jest zaprojektowany przez graficzkę Zuzannę Rogatty t-shirt z hasłem „Do You”, które da się odczytać tylko i wyłącznie, gdy patrzymy na siebie w lustrze.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.