Na premierę nowego wydania „Vogue Polska Living” zaprosiliśmy gości do historycznych wnętrz warszawskiego Iluzjonu, który mimo upływu dekad, wciąż pozostaje ulubionym adresem miłośników sztuki i dobrego designu. Przestrzeń kina świetnie wpisała się w temat przewodni piątego numeru magazynu, którym jest klasyka na nowo. Na jego łamach oddajemy głos tricksterom, czyli ekspertom od ciągłego przeobrażania się, łamania zasad i grania ambiwalencjami. Z tego właśnie powodu na jeden dzień wnętrza Iluzjonu zostały przekształcone w galerię sztuki i designu. Wyjątkowa instalacja była dziełem Paradowski Studio.
Głównym partnerem spotkania była marka Audi. Podczas brunchu towarzyszyli nam również: Nespresso, Cisowianka, LG, Glenfiddich, 1664 Blanc, Miller Harris oraz glo.
Zobaczcie, jak świętowaliśmy premierę nowego numeru „Vogue Polska Living”. Do kupienia w salonach prasowych oraz online z wygodną dostawą do domu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.