„Go noticed” – pod takim hasłem zrealizowano najnowszą kampanię streetwearowej oferty platformy Zalando. Projekt nawołuje do bycia sobą, propaguje kreatywność, różnorodność, jest pochwałą oryginalności.
Ulica rządzi się swoimi prawami – a już szczególnie pod względem mody. Miks normcore’u i stylu sportowego, wizualna podróż przed dekady, nawiązania do rozmaitych subkultur przeplatają się wzajemnie w kolorowych i odważnych stylizacjach oraz pomagają przełamywać tabu i wychodzić poza konwenanse.
Pochwałą różnorodności i kreatywnego indywidualizmu jest najnowsza kampania Zalando streetwear. Projekt, na który oprócz sesji złożyło się także wideo, inspirowane retro stylem, zrealizowano z udziałem młodych gwiazd z różnych krajów. To osoby o rozmaitych profesjach i pasjach, związane z mainstreamem lub reprezentujące niszę, wyraziste, nieugięte i lubiące się wyróżniać.
Na zdjęciach autorstwa Maćka Pożogi widzimy m.in. znanego z serialu „Szkoła dla elity” aktora Aróna Pipera, francuską raperkę i wokalistkę Chillę, DJ-kę i kolekcjonerkę sneakersów Dani Wide Awake Earthquake, a także grupę taneczną Let It Happen. Polskę reprezentuje raper Żabson, który w kompletowaniu oryginalnych stylizacji jest równie biegły, co w składaniu rymów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.