Tegoroczna kampania reklamowa Gucci została zainspirowana historią i dziedzictwem włoskiego domu mody, założonego we Florencji w 1921 roku. Z okazji zbliżających się świąt luksusowa marka opublikowała krótki film, wyreżyserowany przez Jordana Hemingwaya.
Pociąg z lokomotywą parową, jeden z luksusowych, takich jak Orient Express, jedzie nocą przez ośnieżone tereny. Słychać piosenkę „24 Hours from Tulsa”, którą śpiewa Gene Pitney, śnieg wiąż pada, obserwujemy pasażerów, wyglądających przez okna przedziałów, wsiadających na kolejnych stacjach, spędzających czas w wagonach restauracyjnych. To opowieść o drodze do domu, bliskości, a także o tym, co może przynieść podróż.
W wideo zauważamy bagaże, odnoszące się do dziedzictwa marki, kultowe torby oraz torebki w stonowanych odcieniach. Uwagę zwracają także luksusowa biżuteria, zegarki, nakrycia głowy, chusty, rękawiczki.
Kampania Gucci Gift przenosi nas w świąteczny czas, przypomina o atmosferze pełnej radości i oczekiwania na spełnienie marzeń.
Dyrektor kreatywny: Alessandro Michele
Dyrektor artystyczny: Christopher Simmonds
Fotograf: Carljin Jacobs
Reżyser: Jordan Hemingway
Makijaż: Daniel Sallstrom
Włosy: Alex Brownsell
Muzyka:
Twenty-Four Hours From Tulsa (B. Bacharach / H. David)
Wykonanie: Gene Pitney
© 1963 New Hidden Valley Music Company / BMG Gold Songs
Dzięki uprzejmości Gusto Records, Inc
Dzięki uprzejmości Warner Chappell Music Italiana S.r.l. / BMG Rights Management (Italy) srl
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.