Cher wystąpiła w nowej kampanii amerykańskiej marki Ugg, której buty triumfalnie powróciły wraz z trendami Y2K. Gwiazda wzięła udział w sesji zdjęciowej oraz krótkim filmie w orientalnym stylu.
– Nie potrafię opisać swojego stylu, nie wiem nawet, czym on jest. Robiłam swoje, kiedy nie było to doceniane. Nie byliśmy bardzo doceniani. Myśleliśmy, że wyglądamy wspaniale, ale dorosłym się to nie podobało – opowiada Cher w krótkim wideo promocyjnym kampanii „Feel”. Możemy zobaczyć w nim, jak w swoim domu w Malibu gwiazda ogląda filmy, tuląc przy tym swojego kota, rozmawia przez telefon i medytuje. Wszystko to oczywiście w słynnych modelach butów Ugg – Classic Mini i Coquette. Razem z filmem powstały zdjęcia Naila Favili.
W kampania „Feel” marka Ugg przedstawia osoby, które inspirują pokolenia i promują indywidualność. Oprócz Cher własne historie opowiedzieli między innymi dziennikarz mody André Leon Talley czy supermodelka Iman.
To kolejna współpraca Cher w ostatnim czasie. Chwilę przed tym, jak 4 stycznia gwiazda opublikowała na Instagramie filmik promocyjny Ugg, na profilu piosenkarki pojawiły się zdjęcia z kampanii marki kosmetycznej MAC. Piosenkarka bierze w niej udział razem z raperką Saweetie. Motywem przewodnim kampanii #ChallengeAccepted jest testowanie kosmetyków w trudnych warunkach.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.