Wszystkie drogi prowadzą do… Londynu, zdaje się mówić Sabato de Sarno, dyrektor kreatywny Gucci. W tę fascynującą podróż po tętniącym kreatywnością mieście zabiera Debbie Harry, liderkę legendarnej grupy Blondie, i piosenkarkę Kelsey Lu. Pozują one w nowej kampanii włoskiego domu mody nagradzanej fotografce Nan Goldin.
Aby zaprezentować kolekcję Gucci Cruise 2025, Sabato de Sarno wybrał się do Londynu. Modelki przechadzały się po gmachu Tate Modern, przemieniając muzeum w oazę mody. Stolica Wielkiej Brytanii została wybrana nieprzypadkowo. Właśnie tam młody Guccio Gucci, pracując jako lokaj w hotelu Savoy, po raz pierwszy zetknął się z elegancją i zwyczajami międzynarodowej elity. To doświadczenie zainspirowało go do założenia własnego domu towarowego z produktami skórzanymi. Reszta – jest już historią.
Kampania Gucci „We Will Always Have London” z Debbie Harry i Kelsey Lu to oda do Londynu
Dla samego Sabato de Sarno Londyn również jest wyjątkowym miejscem. – Wiele mu zawdzięczam. Przywitał mnie i wysłuchał – mówił dyrektor kreatywny Gucci w maju, przed pokazem Crusie 2025.
W najnowszej kampanii domu mody projektant kontynuuje angielską opowieść. „We Will Always Have London” promuje torebkę Blondie i kolekcję Cruise 2025. Twarzami kampanii zostały Debbie Harry i Kelsey Lu. Gwiazdy uosabiają kobietę Gucci – odważną, niezależną i pewną siebie. Zdjęcia wykonała nagradzana fotografka Nan Goldin. Jej charakterystyczne, surowe ujęcia dodają historii intymności. To opowieść, w której moda wychodzi poza wybieg, łącząc ponadczasowe wpływy ze współczesnymi trendami.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.