Polecenia redakcyjne 17.02.-24.02.: „Vogue Polska”, Versace i „Realizm istotny”
W tym tygodniu świętujemy drugie urodziny „Vogue Polska”, odwiedzamy wystawę polskich malarzy, a także szykujemy się na wiosnę, wybierając odpowiednie kosmetyki do makijażu.
Magazyn: Marcowe wydanie „Vogue Polska”
13 lutego 2018 r., pierwsza okładka polskiej edycji „Vogue’a” autorstwa Juergena Tellera z Anją Rubik i Małgosią Belą wzbudza ogromne emocje. Dwa lata później z taką samą dumą prezentujemy okładkę urodzinowego wydania magazynu z Jean Campbell w obiektywie Maćka Kobielskiego. Modelkę, pochodzącą z brytyjskich wyższych sfer, zaprosiliśmy do pałacu w Nieborowie, gdzie w kreacjach z wiosenno-letnich kolekcji pozowała na tle pełnych przepychu wnętrz. Ale to tylko ułamek tego, co znajdziecie w marcowym numerze „Vogue Polska”. Rozmawiamy z Agatą Kuleszą, która wciela się w postać Beaty Santorskiej w filmie „Sala Samobójców. Hejter” Jana Komasy. W Nowym Jorku Filip Niedenthal słucha opowieści Michaela Korsa o jego prababce z Polski, a w Zurychu Kristen Stewart opowiada Annie Tatarskiej o tym, co łączy ją z Jean Seberg. Na tym urodzinowe niespodzianki się jednak nie kończą! Roczną prenumeratę magazynu kupicie w zestawie z limitowaną koszulką „Vogue Polska”, a z naszą aplikacją w Green Caffè Nero czeka na was kawa z 30-procentową zniżką.
Moda: Okulary Versace
W latach 90. Gianni Versace był zafascynowany stylem rapera Notoriousa B.I.G., jednego z najważniejszych artystów hip-hopowych wszech czasów. Włoski projektant postanowił więc nazwać na jego cześć model okularów przeciwsłonecznych. Tak powstały Versace Medusa Biggie. Inspirowane brooklyńskim graffiti, głośną muzyką z boomboksów i nieszablonowym stylem rapera, stały się jednym z jego ulubionych dodatków. Możemy je zobaczyć w takich teledyskach jak „Hypnotize” oraz „One More Chance”, a także podczas wywiadów lub koncertów. Dziś włoska marka na nowo interpretuje kultowy model. W 2018 r. model okularów z charakterystyczną złotą meduzą po bokach i lekko ściętym frontem pojawił się w trzech klasycznych odcieniach: czarnym, białym i brązowo-złotym. Rok później w nawiązaniu do aktualnych trendów Versace prezentuje okulary VE 4361 we fluorescencyjnych odcieniach: jasnoróżowym, pomarańczowym, żółtym i zielonym. Dodatek, który przyciągnie spojrzenia wiosną!
Wystawa: „Realizm istotny”
Maria Jarema i Andrzej Wróblewski, dwie wielki osobowości polskiej sztuki, reprezentowali nowoczesne malarstwo powojenne. Obydwoje tworzący w Krakowie w latach 40. i 50. Dziś ich niezwykłe dzieła spod znaku realizmu istotnego można podziwiać na wystawie w „Spectra Art Space” Fundacji Rodziny Staraków. – Łączy ich nie tylko zawieszenie pomiędzy abstrakcją a figuracją, potrzeba budowania odrębnego języka, odwaga, bezkompromisowość i konsekwentne odrzucanie zastanych wzorców, ale nade wszystko dążenie do nieskrępowanej wolności twórczej – mówi Ania Muszyńska, kuratorka wystawy. Więcej o wystawie i artystach przeczytacie w tekście Anny Sańczuk: Wystawa w Spectra Art Space: Rozmowa gigantów.
Serial: „Narcos: Meksyk” sezon 2
Do obejrzenia pierwszych sezonów netfliksowego serialu „Narcos” podchodziłam jak pies do jeża. Zdążyły znudzić mnie wszechobecne memy z Pablo Escobarem, w którego rolę wcielił się fenomenalny Wagner Moura, a także zachwyty znajomych i krytyków nad produkcją streamingowego giganta. Kiedy jednak udało mi się już znaleźć chwilę, nie mogłam odejść od ekranu. W dwa tygodnie pochłonęłam wszystkie trzy sezonu i w napięciu czekałam na kolejną odsłonę serialu, którego akcja miała rozgrywać się już poza Kolumbią. „Narcos: Meksyk” opowiada historię powstania pierwszego kartelu narkotykowego w Meksyku pod przewodnictwem Féliksa Gallardo (Diego Luna), a także o amerykańskim agencie DEA, Kiki Camarenie, który za wszelką cenę stara się aresztować Gallardo. Sytuacja szybko wymyka się jednak obu stronom spod kontroli. W ostatnim odcinku Camarena zostaje brutalnie zamordowany. Drugi sezon serialu, dostępny na platformie od 13 lutego, skupia się na tzw. Operacji Leyenda. Działający poza prawem amerykańscy agenci wywiadu szukają sprawiedliwości i wszystkich osób zaangażowanych w śmierć agenta Camareny. Zdecydowanie warto było czekać.
Uroda: Nudestix
Czy makijaż da się wykonać za pomocą jednego albo dwóch kosmetyków? Kanadyjska marka Nudestix, która właśnie pojawiła się na polskim rynku, udowadnia, że tak. Kosmetyki marki stworzonej przez matkę i dwie córki, mają za zadanie podkreślać nasze zalety w niepowtarzalny sposób: – Wierzymy, że naturalny look pasuje najbardziej do naszych twarzy! Zostałyśmy stworzone z jedynym w swoim rodzaju wyglądem, więc po co zakrywać go toną makijażu? Wystarczy jeden stik do twarzy, oczu i policzków! – mówią Ally & Taylor Frankel, założycielki Nudestix. W ofercie marki znajdziemy wielofunkcyjne kosmetyki w kredkach (pomadki, cienie do powiek, rozświetlacze, róże i podkłady) zamknięte w eleganckim pudełku z lusterkiem. Kosmetyki dostępne są w sklepie internetowym perfumerii Douglas oraz stacjonarnie od 1 marca.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.