Eleganckie kombinezony bez ramiączek, wełniane marynarki, bieliźniane sukienki, a także sportowe fasony nawiązujące do trendu na athleisure to tylko kilka propozycji, które Zalando przygotowało na jesień. Niemiecka platforma sprzedażowa nowy sezon wita kampanią promującą uniwersalne i przystępne cenowo stylizacje. Zdjęcia w Warszawie stworzyła w całości polska ekipa.
Mimo że Zalando jest platformą międzynarodową, jej najnowsza kampania to ukłon w stronę polskiego klienta. Klienta, który ceni sobie szeroki i zróżnicowany asortyment, a uniwersalnych fasonów poszukuje równie często, co tych nawiązujących do najgorętszych trendów. Lokalny projekt komunikowany hasłem „Zalando. Twoje ceny. Twój stylowy wybór” stanowi zatem prezentację jesiennych stylizacji zróżnicowanych zarówno pod względem stylu, jak i ceny.
Eleganckie zestawienia towarzyszą tu casualowym i sportowym kombinacjom, a wieczorowy glamour miesza się z angielską klasyką inspirowaną krawiectwem z Savile Row. Wśród ubrań i dodatków z reklamy znalazło się też miejsce dla ulubionych marek polskich klientów – Topshopu, Levi'sa czy GAP-a.
Za zrealizowaną w Warszawie sesję odpowiadała polska ekipa na czele z fotografką Zuzą Krajewską i stylistą Michałem Kusiem.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.