Współpraca, która zdaniem wielu dała początek trendowi athleisure, doczeka się wznowienia. Rihanna, która zawiesiła linię Fenty x Puma po 2017 r., by skupić się na innych projektach i życiu prywatnym, pracuje nad nową kolekcją dla niemieckiej marki sportowej. Na razie nie jest jednak znana data jej premiery.
Choć na nową płytę Rihanny fani będą musieli pewnie jeszcze trochę poczekać, nie da się ukryć, że gwiazda serwuje im solidne nagrody pocieszenia. Wystąpiła w przerwie tegorocznego finału Super Bowl, zaśpiewa na gali Oscarów (jej piosenka „Lift me up” jest nominowana do nagrody za najlepszy utwór z filmu), postanowiła także reaktywować zawieszoną w 2017 r. linię Fenty x Puma.
Data premiery kolekcji, a także więcej szczegółów dotyczących nowej odsłony projektu nie są jeszcze znane. Sama marka zdała się na dość lakoniczny komentarz. – She’s back – powiedział jedynie Arne Freundt, Chief Executive Officer w Puma, odnosząc się do wielkiego powrotu wokalistki do projektowania.
Współpraca Rihanny i Pumy ujrzała światło dzienne w 2014 r. i zdaniem wielu dała początek modzie na athleisure. Wokalistka i niemiecka marka zaprezentowały do tej pory cztery wspólne kolekcje, wprowadzając na rynek kilka sportowych bestsellerów, w tym przede wszystkim welurowe sneakersy Puma Creeper.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.