14 czerwca w legendarnym concept storze 10 Corso Como w Mediolanie odbyła się premiera kolekcji niszowych perfum Bohoboco. – To prawdziwe, wręcz dosłowne, ukoronowanie mojej twórczej drogi we Włoszech – mówi Michał Gilbert Lach, założyciel marki.
Mediolański 10 Corso Como to najsłynniejszy concept store na świecie, założony w 1990 roku przez Carlę Sozzani, mecenaskę sztuki i wieloletnią redaktorkę naczelną wydań specjalnych włoskiego „Vogue’a”. To właśnie tu założyciel Bohoboco, Michał Gilbert Lach, po raz pierwszy miał okazję doświadczyć magii niszowych perfum, dlatego premiera jego własnej kolekcji w tym miejscu jest dla niego spełnieniem marzeń. 14 czerwca to legendarne miejsce wypełniło się dziennikarzami, influencerami i miłośnikami niszowych perfum, którzy mieli okazję poznać niezwykłe kompozycje zapachowe, o których opowiadał dyrektor kreatywny marki, przy okazji odnosząc się do swoich doświadczeń i wspomnień, z których czerpał inspirację.
– Czuję ogromną dumę i satysfakcję przede wszystkim jako artysta, ponieważ obecność w tej kolebce designu jest ogromną nobilitacją. Selekcja marek, które wchodzą w portfolio tego magicznego miejsca, jest bardzo ścisła, a kryteria do spełnienia surowe, stąd nie każda marka będzie miała możliwość zaistnieć w tym słynnym concept storze. Włoscy konsumenci zdążyli już pokochać moje perfumy, więc obecność w 10 Corso Como jest prawdziwym, wręcz dosłownym, ukoronowaniem mojej twórczej drogi w tym kraju ‒ mówi Michał Gilbert Lach.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.