Ralph Kaminski inspiruje indywidualnym stylem w kampanii D.H. Vitkac
Ralph Kaminski porwał publiczność za sprawą lirycznych piosenek, osobistych tekstów, dopracowanej choreografii. Serca fanów podbił także oryginalnym stylem, który przełamuje modowe stereotypy. Teraz artysta łączy siły z D.H. VITKAC w niezwykłej kampanii.
Ralph Kaminski – artysta totalny, niebieski ptak, buntownik i oryginał – od debiutu inspiruje bezkompromisowym podejściem do muzyki, performance’u i mody. Obecny na polskim rynku muzycznym od ponad 10 lat, kolejnymi płytami wyznacza trendy, za każdym razem zmieniając też wizerunek. W 2016 roku wydał debiutancki album „Morze”, trzy lata później „Młodość”, w 2021 roku „Korę”, a w 2022 roku „Bal u Rafała”. W tekstach śpiewa o miłości, wspomnieniach z młodości, zmaganiach ze zdrowiem psychicznym. Każdy jego koncert przemienia się w show angażujący wszystkie zmysły.
Wystarczy jednak spojrzeć na zdjęcie Ralpha albo teledysk, na którym zapamiętuje się w tańcu, by poczuć siłę jego charakteru. Osobowości nie da się wykreować, charyzmy nie da się podrobić, talentu nie da się wymyślić. Ralpha fani kochają właśnie za autentyczność – w każdym z wcieleń pozostaje sobą.
Indywidualność, dynamizm, pewność siebie – Ralph Kaminski pasuje do przesłania nowej kampanii D.H. Vitkac. To niezwykłe miejsce na modowej mapie Warszawy przyciąga awangardową selekcją kolekcji topowych marek, innowacyjnym podejściem do mody, wyjątkowymi wnętrzami. Vitkac chętnie podejmuje współprace z projektantami, którzy wyłącznie na potrzeby domu handlowego tworzą limitowane kolekcje. Ten niepokorny duch, potrzeba zmian, bycie w ciągłej awangardzie odpowiada naturze Ralpha. – W tej kampanii chodzi o odwagę, by pokazać, kim się naprawdę jest. Tak jak moja muzyka, ta współpraca wyraża potrzebę uwolnienia się od oczekiwań i akceptacji siebie w każdej odsłonie – tłumaczy Ralph Kaminski. Dla artysty moda nie zna granic – łączy styl retro z projektami z najnowszych kolekcji, modę damską i męską, różne epoki i estetyki. Tylko taki osobisty miks świadczący o umiejętności wyboru z ogromnej oferty pozwala budować własną, rozpoznawalną stylistykę.
W kampanii D.H. Vitkac Ralph Kaminski prezentuje ponadczasową klasykę. Torebki Tabby i Brooklyn marki Coach należą do it-bags, przedmiotów pożądania, ikon mody. Powracają w kolekcji na sezon jesień-zima 2024, wyznaczając nowy etap rozwoju marki.
Modele z linii Tabby nawiązują stylistyką do lat 70. XX wieku – boho, hippie i glamouru. W jesiennej odsłonie pojawiają się torebki Tabby o różnych kształtach i kolorach. Obok podstawowych prostokątnych fasonów (teraz także w intensywnych odcieniach czerwieni i błękitu) ofertę wzbogacają wariacje na temat Tabby – modele z monogramem, pikowane, zawieszone na biżuteryjnym łańcuszku. Do najodważniejszych propozycji należą it-bags wysadzane ćwiekami, metaliczne, zdobione słodkimi kokardkami.
Model Brooklyn spełnia wymogi sezonowych trendów – jesienią i zimą 2024 roku najchętniej nosimy bowiem torebki worki albo hobo bags jak z lat 2000. Pojemna torba Brooklyn wyróżnia się długim paskiem, który pozwala nosić ją na ramieniu, miękkim kształtem i stonowanymi barwami. Ten model jest dostępny w zieleni, beżu, karmelu i czerni. Na wieczorne wyjścia warto postawić na Brooklyn z doczepianym biżuteryjnym łańcuszkiem.
Kultowa marka Coach uosabia amerykański styl – preppy, quiet luxury, old money. Dziś te tendencje zyskały światowe uznanie, stając się wiodącymi trendami nie na jeden sezon, lecz na najbliższe lata. Inwestycja w modele Tabby i Brooklyn z pewnością się zwróci. A różne odsłony tych torebek wpiszą się w indywidualny styl. Jak bawić się modą tak, by dopasować ją do siebie, nie stając się jej niewolnikiem, pokazuje Ralph Kaminski.
Torebki Tabby i Brooklyn marki Coach są dostępne w Domu Handlowym VITKAC oraz na vitkac.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.