Raper, producent muzyczny i malarz poszerza pole swojej działalności. Skepta dołącza do grona globalnych ambasadorów marki Puma. Będzie zaangażowany w proces projektowania, weźmie też udział w sezonowych kampaniach marki. – Razem z Pumą stworzymy nowy sposób myślenia o modzie i stylu – zapowiada.
„Skepta jest uosobieniem postępu, czego dowodem jest wpływ, jaki wywarł na muzykę, modę i kulturę w ciągu ostatnich dwóch dekad. Jesteśmy szczęśliwi, mogąc powitać go w rodzinie Puma, a także podekscytowani widząc, co możemy wspólnie osiągnąć” napisał dyrektor generalny Puma Björn Gulden.
Oczekiwania wobec artysty są spore. Raz, że ma duże grono odbiorców. Dwa, że zamierza docierać do osób z różnych pokoleń. Łącząc szeroką wiedzę o kulturze, muzyce i sztuce, chce zaprezentować nową wizję mody męskiej. Zakres jego obowiązków odpowiada ambicjom. Skepta będzie zaangażowany w projektowanie i weźmie udział w sezonowych kampaniach.
Partnerstwo zostało zawiązane z Big Smoke Corporation, poprzez którą artysta wspiera młodych kreatywnych w rozwoju ich kariery.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.