Redakcja poleca: Podcasty Louis Vuitton, skórzany trencz, wystawa sztuki użytkowej
Sposób na pierwszą jesienną chandrę? Kalendarz wypełniony po brzegi małymi przyjemnościami, nowymi pasjami i innymi aktywnościami. Pierwsze chłodne dni spędzamy więc na wystawie sztuki użytkowej, w domu czas umilamy sobie inspirującym podcastem, a humor poprawiamy najmodniejszym płaszczem ze skóry lub limitowaną edycją kultowej lokówki do włosów.
Słuchowisko: Podcasty Louis Vuitton
Francuski dom mody niezmiennie udowadnia, że oprócz dziedzictwa i tradycji bliska jest mu też nowoczesność – jeśli nie kreuje nowych trendów, to błyskawicznie na nie reaguje, nieustannie otwiera się na nowe inicjatywy i projekty. Najnowszy to pierwsza w historii marki seria podcastów. Program „Louis Vuitton [Extended]” zadebiutował 26 września na cyfrowej platformie Discord, a w każdym z odcinków zaprasza słuchaczy do poznania tajników pracy za kulisami marki, analizuje jej savoir-faire, a do rozmów zaprasza najbardziej kreatywne postaci w branży. Wywiady przeprowadza Loic Prigent, autor przebojowego kanału na You Tubie.
Uroda: Nowe kolory urządzeń do stylizacji włosów Dyson
Mówi się, że kto raz spróbuje kultowego urządzenia Dyson AirWrap, ten przepadnie bez reszty i nie będzie już wyobrażał sobie bez niego codziennej stylizacji włosów. Z myślą o swoich fanach, ale też potencjalnych odbiorcach, marka prezentuje nowe warianty kolorystyczne swoich kultowych produktów. Połączenie elektryzującego niebieskiego z pastelowym różem i matowym wykończeniem to limitowana propozycja dostępna w sklepach Dyson oraz na stronie internetowej marki.
Sztuka: Wystawa „Design. Oblicza nowoczesności” w DESA Unicum
Październikowa odsłona wystawy designu w DESA Unicum upływa pod hasłem nowoczesności. Jej kuratorzy wzięli na warsztat sztukę użytkową z okresu od lat 50. do 70. XX wieku, kiedy artyści zainspirowani ówczesną sztuką Zachodu, zaczęli eksplorować abstrakcyjne desenie, asymetryczne kształty i żywe kolory. Na fanów nowoczesnych wnętrz i sztuki użytkowej czekają ciekawe eksponaty, w tym, m.in. regał Ludvika Volaka, figurki Lubomira Tomaszewskiego czy neon „Jubiler”.
Moda: Skórzany trencz Rhenium Exclusive
Fundamentem Rhenium Exclusive Leathers, rodzinnej marki z Poznania, jest rzemiosło. Jej twórcy stawiają na minimalistyczną i luksusową estetykę, a projekty odszywają wyłącznie z certyfikowanych włoskich skór. Klasyczny skórzany trencz w najmodniejszym w tym sezonie odcieniu czekoladowego brązu będzie doskonałym uzupełnieniem jesiennej garderoby.
Moda: Kolekcja Geometric Story
Marka Geometric Story to dzieło Marty Ryszczewskiej, Mieszkająca w Kenii Polka łączy w niej pasję do geometrii (stąd nazwa brandu) i afrykańskie inspiracje. Wszystkie projekty produkowane są przez lokalne szwaczki, każdy przyczynia się więc do wspierania lokalnego rzemiosła i pomaga zwiększać liczbę miejsc pracy.
Moda: Nowa kolekcja Vistuli
W najnowszej kolekcji najsłynniejsza chyba polska marka odzieży męskiej zachęca swych klientów do szukania i rozwijania zainteresowań. Do udziału w kampanii na jesień-zimę 2023 zaprosiła Rafała Jonkisza, akrobatę, podróżnika i influencera oraz Rafała Rulskiego, Mistrza Polski w wyścigach samochodowych, a obecnie instruktora doskonalenia techniki jazdy i konstruktora symulatorów do simracingu. Wśród najnowszych propozycji marki nie zabrakło projektów, które łączą elegancję z wygodą.
Kino: Film "Twórca"
W najnowszym filmie Garetha Edwardsa, twórcy takich produkcji jak "Godzilla", wystąpiła plejada gwiazd na czele z Gemmą Chan i zdobywczynią Oscara Allison Janney. Polscy widzowie premierowo mogli zobaczyć "Twórcę" podczas drugich urodzin kina KinoGram w Fabryce Norblina.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.