New Balance i Answear świętują Grey Days
Gdy marka New Balance pod koniec lat 70. wypuszczała pierwsze szare sneakersy, kierowały nią praktyczne względy – buty tworzone były z myślą o biegaczach z Bostonu (stamtąd pochodzi brand), których białe snakersy nie wytrzymywały miejskich warunków i szybko się w nich brudziły. Szarość szybko stała się jednak kluczowym elementem lifestyle’u bostońskiej marki i zdefiniowała kolejne dołączające do jej portfolio modele sneakersów. Estetykę szarości, indywidualizmu i uniwersalności, jakie niesie ten kolor, a także jego dziedzictwo w kontekście historii New Balance, wspólnie z Answear świętujemy podczas Grey Days.
Inaugurujący akcję event odbył się w nowo otwartym salonie Answear w Fabryce Norblina w Warszawie (znajdziecie tam pełną ofertę butów New Balance). Podczas zdominowanego przez kolor szary wydarzenia obejrzeć można było wyprodukowany na tę okazję film, posłuchać DJ-setu Zeppy’ego Zeppa, a także dowiedzieć się, co na temat szarego koloru mają do powiedzenia związani z branżą mody eksperci: dziennikarz Michał Zaczyński, projektantka Ania Kuczyńska, styliści Karla Gruszecka i Kacper Kujawa, a także kolekcjoner sneakersów Kamil Tomaszewski i dyrektor kreatywny Bartosz Walczuk.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.