Kongres Kérastase Première pod patronatem „Vogue Polska”

60 lat marki na rynku, 10 lat pracy nad nową, przełomową linią produktów, 12 patentów i milionowe zasięgi w mediach społecznościowych. Na Kongresie Kérastase, który odbył się pod patronatem „Vogue Polska”, największe wrażenie robiły liczby. Ale to bez ludzi – fryzjerów z salonów z całej Polski współpracujących z marką Kérastase – klientki nie doświadczyłyby tego, co najważniejsze: luksusowej pielęgnacji.
Kongres Kérastase Première, który odbył się 26 lutego 2024 roku w warszawskim Look Up Studio, był prawdziwym świętem marki znanej na całym świecie z profesjonalnej pielęgnacji włosów. W wydarzeniu udział wzięli właściciele i menedżerowie najlepszych salonów Kérastase w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii, a także znani fryzjerzy, w tym Leszek Czajka, oficjalny ambasador marki w Polsce i fryzjer gwiazd. Event był idealną okazją do podsumowań działań marki, od których zaczął dyrektor Dywizji Produktów Profesjonalnych w Polsce i Krajach Bałtyckich Christophe Billen, a także do spojrzenia na ostatnie dwanaście miesięcy pod kątem produktów (2023 to renowacja gamy Nutritive i kolejny, nowy produkt w portfolio gamy Blond Absolu), buzzu w social mediach, działań z infuelncerami i programu Care Coach, który skupia najbardziej zaangażowanych fryzjerów z całego świata. Drugą część kongresu stanowiły warsztaty z udziałem ekspertów. Anna Wrońska, szefowa działu PR w domu handlowym Vitkac i autorka e-booków, mówiła o współczesnych wymiarach luksusu. Roman Kawszyn, akredytowany mentor EIA EMCC, założyciel i twórca marki Al Fianco i autor książek oraz licznych publikacji, zdradzał strategie mentalne lidera zespołu. Natomiast Aleksandra Rączkiewicz, dziennikarka i mobile video makerka, zajęła się tematem budowania jakościowego konta salonu i opowiedziała o roli instagramowych stories.

Premiera Première
O tym, że pielęgnacja włosów to podstawa – bez świetnej kondycji pasm nie uda się ani modne cięcie, ani najbardziej szalona koloryzacja – Kérastase przekonuje już szóstą dekadę z rzędu. Nie tylko słowami (m.in. hasłem „You dare, we care”) czy kampaniami reklamowymi z największymi gwiazdami, do grona których właśnie dołączyła idolka pokolenia Z, Sydney Sweeney, ale przede wszystkim nauką. To nad badaniami, które były podstawą do stworzenia nowej linii profesjonalnych kosmetyków, naukowcy i eksperci związani z brandem spędzili aż 10 lat. Efekt? 12 patentów i przełomowe odkrycie dotyczące czynnika mającego istotny wpływ na pogorszenie stanu włosów. To wapń zawarty w wodzie używanej do codziennego, jak i salonowego mycia głowy, który wnika w strukturę włosa i uszkadza wiązania keratynowe. Dlatego formuła nowej linii Première z kwasem cytrynowym i glicyną skupia się na tzw. dekalcyfikacji – usunięciu nadmaru wapnia i zapewnieniu ochrony przed niszczeniem wewnętrznej struktury pasm.


Czym jest luksus w 2024 roku?
Kérastase, idąc z duchem czasu, przygląda się także swoim klientkom i temu, jak zmieniają się ich potrzeby na przestrzeni lat. Naturalnie skupia się na kobietach, które cenią luksus i usługi premium. Przez lata należały do nich osoby dojrzałe, które odniosły zawodowy sukces, wyróżniały się pewnością siebie, zachwycły elegancją i klasą, a do tego były poważane przez innych i wywierały na nich swój wpływ. Dziś obraz ten zmienia się wraz z nowym pokoleniem, które chce być najlepszą wersją siebie, wyróżniać się z tłumu i jednocześnie mieć poczucie przynależności. Marka dowodzi, że pod hasłem „kobiety luksusu” nie kryje się już tylko menedżerka w dobrze skrojonym garniturze, ale i indywidualistka, która kocha podróże i lepiej niż w czerwonych szpilkach czuje się w stylowych converse’ach. Swoją misję wspierania kobiet Kerastase realizuje, m.in. poprzez inicjatywy społeczne, takie jak Power Talks, które mają pomóc kobietom budować pewność siebie, pomagać osiągać cele oraz spełniać marzenia.

Wieczorny finał w chmurach
Kongres to wyjątkowe wydarzenia dla wszystkich osób, które na co dzień współpracują z marką, dlatego jego zakończenie wymagało specjalnej oprawy. Było nią wieczorne cocktail party, które odbyło się na 41. i 42. piętrze warszawskiego drapacza chmur Sky Liner, z zapierającą dech w piersiach panoramą na całe miasto. Ta robiła największe wrażenie właśnie po zapadnięciu zmroku. Nie mniejsze – gość specjalny, który swoim występem uświetnił wieczór. Był nim wokalista amerykańskiego pochodzenia, Nick Sinkcler, który od ponad dziesięciu lat mieszka w Polsce. Goście bawili się przy zafundowanych przez artystę dźwiękach soulu i r’n’b na parkiecie, ale rytmiczna muzyka była też idealnym tłem do kuluarowej wymiany zdań, integracji i wymiany doświadczeń oraz wrażeń po pełnym atrakcji dniu.


Patronem medialnym wydarzenia był „Vogue Polska”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.