Rihanna jako dyrektorka kreatywna marki Puma przywraca kultowy model Creeper
Bardziej spektakularnie. Odważniej. Mocniej. Rihanna śmiało realizuje swoją artystyczną wizję, projektując nowe modele butów we współpracy z marką PUMA. Po premierze piłkarskiego modelu Avanti między innymi w metalicznych kolorach czas na reinterpretację klasycznych creeperów.
Wybierzcie się z nami w podróż w czasie. Przenieśmy się najpierw do lat 60. XX w., interesuje nas w zasadzie ich końcówka. To właśnie wtedy na rynku pojawiły się buty PUMA Suede, które podbiły serca osób kochających wygodne sportowe obuwie. Zresztą nie tylko ich. Każdy chciał mieć te zamszowe, dość minimalistyczne sneakersy i nie zmieniało się to w kolejnych dziesięcioleciach. Aż przyszła jesień 2015 r. i na rynku pojawiła się nowa wersja klasyka Suede – wersja Rihanny. PUMA Suede Creepers łączyły klasyczną linię buta z wyższą, grubą gumową podeszwą. Odtąd każdy chciał mieć właśnie ten podkręcony przez piosenkarkę model. Do czasu, aż w listopadzie 2023 r. gwiazda jako dyrektorka kreatywna marki PUMA spełniła wszystkie swoje fantazje, tworząc creepery w jeszcze odważniejszej odsłonie.
Buty Creeper Phatty zaprojektowała Rihanna
Zaledwie kilka miesięcy temu buty Fenty x PUMA powróciły triumfalnie na scenę modową, debiutując w zupełnie nowej, inspirowanej piłką nożną sylwetce o nazwie Avanti. Nie trzeba było jednak długo czekać na kolejny projekt, czyli Fenty x PUMA Creeper.
Bazują one na klasyku z 2015 r., czyli modelu PUMA Suede na platformie, uznanego za But Roku przez Footwear News w 2016 r. PUMA i dyrektorka kreatywna Rihanna uznali, że ludzie wciąż kochają creepery i pora je przywrócić. Dlatego na sam koniec tego roku Rihanna przedstawia swoją wizję pod hasłem Phatty. Nowe buty mają kojarzyć się z ponadprzeciętną pewnością siebie, wyrazistym stylem i odwagą, by działać na własnych zasadach.
Phatty Creeper mają jeszcze grubszą podeszwę niż w 2015 r. Ten klasyk przyciąga spojrzenia, jest też zawadiacki, dzięki kolorom, gumowej podeszwie i ponadwymiarowej konstrukcji. Co ważne, niezależnie od tego całego szaleństwa nowe sneakersy są wciąż niezwykle wygodne, jak przystało na buty marki PUMA. I, oczywiście, świetnie uzupełniają odważne stylizacje lub grają w nich główną rolę.
– Fanem Creeperów (i Rihanny) jestem od lat, a swoją pierwszą parę dostałem w 2017 roku, dlatego bardzo cieszy mnie ich powrót – mówi Kacper Kujawa, stylista Vogue Polska. – To super uczucie móc nosić buty zaprojektowane przez swoją idolkę. W tym sezonie Creepery powracają w jeszcze odważniejszych wariantach niż wcześniej. Są masywne i w wyrazistych kolorach. Ja oprócz klasycznego połączenia czerni i bieli, które sprawdza się w każdej stylizacji, postawiłem na kolor lawendowy z akcentem czerwieni w logo. To zdecydowanie buty, które są w stanie „zrobić” cały look. Będę je nosił z dużymi jeansami w stylu baggy z szerokimi nogawkami, krótką rozpinaną bluzą z kapturem, puchową lub skórzaną vintage kurtką i czapką z nausznikami ze sztucznego futra – zdradza Kacper.
Buty Creeper Phatty zdecydowanie nie są nudne
Jak wyglądała praca nad kolejnym śmiałym modelem butów? – Wzięliśmy naszego OG Creepera i zmaksymalizowaliśmy go pod każdym kątem – opisała proces Rihanna. – Projektując Creeper Phatty, chcieliśmy na nowo odkryć model OG Creeper, który pokochało tak wiele osób. To klasyczna sylwetka, której trochę brakowało, więc jej powrót musiał być znaczący.
Najnowszy model Creeper Phatty jest perfekcyjnie pokryty miękkim zamszem z wytłoczonym paskiem PUMA, logo Fenty na języku, sznurowadłami ze złotymi agletami i gumową podeszwą. Podeszwa robi wrażenie, pozwala w wygodny sposób zdobywać świat. Nowa wersja creeperów zadebiutuje w trzech różnych wersjach kolorystycznych. Do wyboru mamy ponadczasowy duet czerni i bieli, niebieski, wyjątkowo jasny, ale elektryzujący, zestawiony z zielonym oraz lawendę w kombinacji z wiśniową czerwienią. Te projekty zdecydowanie nie są nudne.
Wyrazista jest też kampania towarzysząca premierze. Jako dyrektorka kreatywna Rihanna w swojej drugiej kampanii Fenty x PUMA – nakręconej przez Philippę Price, która wcześniej robiła zdjęcia zarówno dla artystki, jak i marki PUMA – robi porównanie między modelami: Creeper i Phatty, podkreślając ponadwymiarowe i jaskrawe elementy buta. Gwiazda pozuje w awangardowej stylizacji w mocnych kolorach, aby dopasować się do kontrastowej estetyki nowych creeperów. W kampanii pokazywane są też dziecięce wersje modelu Creeper Phatty.
Nowa przyciągająca wzrok i dodająca pewności siebie wersja modelu Fenty x PUMA Creeper jest dostępna we wspomnianych trzech kolorach dla wszystkich grup wiekowych i płci. Od 30 listopada można ją kupić na całym świecie, na stronie puma.com i u globalnych sprzedawców detalicznych, w tym w Foot Locker.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.