Od początku swojego istnienia Mercedes-Benz uchodził za synonim innowacyjności. Nowa kampania marka udowadnia, że to się nie zmieniło.
Blisko 100 lat po ogłoszeniu „Manifestu surrealistycznego” przez André Bretona, jego idea powraca z nową siłą, o czym na łamach wrześniowego wydania „Vogue Polska” pisze Michalina Murawska. W obliczu kolejnych kryzysów potrzeba zmian i wyjścia poza ramy rzeczywistości staje się koniecznością. Na czele tego zwrotu, podobnie jak w latach 20. XX wieku, stają innowatorzy, którzy, lepiej niż inni, potrafią czytać przyszłość. Do ich grona należy Mercedes-Benz, marka założona, nomen omen, w 1926 roku, gdy surrealizm stał się wiodącym nurtem w zachodniej kulturze.
Od początku swojego istnienia Mercedes wyznaczał kierunki rozwoju całej branży motoryzacyjnej. O tym, że pozostaje w jej awangardzie, najlepiej świadczy nowa kampania marki. Showcasing Innovations to unikatowa podróż po uniwersum brandu, dzięki której możemy poznać innowacyjne funkcje nowego, w pełni elektrycznego modelu EQE. Jednym z nich jest tryb rozszerzonej rzeczywistości, który pozwala obejrzeć auto za pośrednictwem naszego telefonu – zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz, by zapoznać się z pulpitem samochodu oraz elementami wyświetlacza MBUX Hyperscreen.
Wśród innych ciekawych rozwiązań wykorzystanych przez markę, znalazły się mini-gra poświęcona technologii Head-Up Display, VOX In-Image Ad AI, pozwalające rozpoznawać elementy widniejące na zdjęciach oraz garaż przyszłości, który można odwiedzić osobiście w Studio Odeonsplatz by Mercedes-Benz w Monachium. Znając dotychczasowy dorobek marki, jesteśmy pewni, że jeszcze nie raz nas zaskoczy.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.