W październiku rusza siódma edycja kampanii Różowa Siła organizowanej przez markę Kevin Murphy, tym razem pod hasłem „Od.Nowa Zdrowa". Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki raka piersi oraz raka szyjki macicy, a także promowanie zdrowego stylu życia, który pomaga zapobiegać chorobom.
„Od.Nowa Zdrowa" to nie tylko hasło, ale także misja wspierania osób, które przeszły leczenie onkologiczne. Kampania koncentruje się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, promując aktywności, które pomagają odzyskać energię i poprawić samopoczucie po chorobie. W ramach inicjatywy marka zachęca do zmiany stylu życia, wprowadzenia zdrowszej diety i regularnych badań kontrolnych. W tym celu przewidziano spotkania z ekspertami, w tym z dr. Tadeuszem Oleszczukiem – ginekologiem położnym, który w swoich działaniach zwraca szczególną uwagę na profilaktykę i holistyczne podejście do zdrowia kobiet.
Co więcej, część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów Kevin Murphy zostanie przekazana Fundacji Kwiat Kobiecości, która ponownie została partnerem akcji. Środki sfinansują dostęp do badań profilaktycznych dla kobiet.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.