Sokół wybiera ulubione projekty z kolekcji Vistula oraz Prosto
1 + 1 nie zawsze daje 2, czasami z połączenia zupełnie różnych światów powstaje trzeci, z nową energią i jakością. Dwie wielkie polskie marki adresowane do mężczyzn połączyły swoje wizje i wieloletnie doświadczenie, tworząc kapsułową kolekcję Vistula oraz Prosto.
Elegancko, ale nie formalnie, z widocznym logo, ale przetworzonym w ciekawą grafikę, swobodnie, ale z klasą – tak najkrócej można określić charakter kolekcji kapsułowej, w której znajdziemy zarówno klasyczny garnitur, sneakersy, jak i poszetkę.
Wojtek Sokół, raper i założyciel Prosto, specjalnie dla Vogue.pl stworzył wąską selekcję pięciu projektów, z których jest szczególnie dumny. I wyjaśnia, dlaczego tak je lubi.
Mniej znaczy więcej
W tej skali typografia robi robotę. Na tak prostym, ale wyrazistym projekcie idealnie wyeksponowane jest zmiksowanie czcionek z logotypów.
Gra słów
Pozornie nawiązująca do świata Vistuli przeskalowana krata, składająca się z drobnych napisów, na klasycznym kroju hoodie od Prosto. Perfekt.
Odświeżona formuła
Ten laserowo cięty, dwustronny płaszcz to chyba mój ulubiony element tej kapsuły. Branding sprawia, że idealnie pasuje do dżinsów i sportowych butów.
Energia ulicy
Skórzana duża saszetka do noszenia crossbody, z pięknie tłoczonymi logotypami. Lubię to połączenie ulicy z elegancją.
Uniwersalna klasyka
Najbardziej klasyczny z garniturów dostępnych w kolekcji. Wszystko tkwi w detalach, a ja po prostu dobrze się w nim czuję.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.