Warszawski koncert młodego rapera obejrzało ponad 40 tysięcy fanów. Partnerem wydarzenia na lotnisku Bemowo było CCC i Sprandi, które stworzyło na tę okazję specjalną strefę.
To było jedno z najważniejszych w muzycznym kalendarzu wydarzeń ostatnich miesięcy. W sobotę 2 października na lotnisku Bemowo odbył się jedyny w tym roku koncert Maty, na którym raper promował drugi solowy album „Młody Matczak”. W wydarzeniu wzięło udział ponad 40 tysięcy fanów, którzy mieli okazję usłyszeć na żywo jego największe hity, na czele z „Patoreakcją”, „Papugą” czy „Kiss Cam”. Na scenie pojawili się również goście specjalni – Young Leosia, Quebonafide i Malik Montana.
Partnerem koncertu była marka CCC, która na potrzeby wydarzenia stworzyła specjalną strefę Sprandi. Fani rapera mieli okazję stworzyć oryginalne, customizowane T-shirty z logo marki, ozdobić obuwie sportowe Sprandi czy wykonać zmywalny tatuaż. Klimat strefy nawiązywał do najnowszej kampanii marki, inspirowanej kultową reklamą Coca-Coli z lat 90. W rolę Cindy Crawford wcieliła się Taylor Hill.
Na terenie płyty lotniska stanęła specjalna strefa Sprandi, którą odwiedziły tłumy fanów młodego rapera. W strefie Sprandi uczestnicy koncertu mieli okazję stworzyć oryginalne, customizowane T-shirty z logo marki oraz ozdobić obuwie sportowe Sprandi. Dodatkową atrakcją była możliwość wykonania zmywalnych tatuaży.
Na miejscu można było również spotkać influencerów i przyjaciół marki Sprandi – Szindy, Igę „Ofelię” Kreft, Baginsky’ego, Jefre I Am, Przekosę, Lenę Moonlight, Julie Borawską, Maksa Behra i Jana Wieteskę.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.