Kreatywne projekty, które pomagają innym
Magnum już od trzech lat współpracuje z Sexed.pl. Razem z fundacją marka stworzyła na wiodących polskich wydarzeniach kulturalnych – na tegorocznych Nowych Horyzontach i zeszłorocznym Open’erze – specjalne strefy poświęcone przyjemności. – Marka Magnum ma w swoim DNA przyjemność. Wspieramy wszystkie inicjatywy, które dążą do wolności w jej realizacji – tłumaczy Marta Linowska, Senior Brand Manager Premium Ice CREAM & EE Platform Lead Magnum w Unilever.
Magnum po raz kolejny angażuje się w edukację dotyczącą dbania o własne przyjemności. Marka jednocześnie przypomina o bezpieczeństwie, edukacji i szacunku podczas poszukiwania doznań i doświadczeń. Na wiodących polskich wydarzeniach kulturalnych –Nowych Horyzontach i Opener’ze – powstały specjalne strefy poświęcone przyjemności. Stworzono je we współpracy z Sexed.pl, którą marka wspiera już od trzech lat. Fundacja prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne. Wydaje podręczniki, takie jak „SEXEDPL. Dorastanie w miłości, bezpieczeństwie i zrozumieniu. Przewodnik dla rodziców” o dojrzewaniu. Organizuje kampanie społeczne na czele z tegoroczną akcją „Wszyscy jesteśmy sexualni” uświadamiającą w temacie intymności osób z niepełnosprawnościami. Prowadzi Antyprzemocową Linię Pomocy, na którą można zadzwonić, by porozmawiać z doświadczonym zespołem psychologów_żek. Ułatwia też dostęp do ekspertów od zdrowia psychicznego. Jako że temat zdrowia psychicznego jest w Polsce wciąż zaniedbywany, podobnie jak prawidłowa edukacja seksualna młodzieży, ambicją Sexed.pl jest wypełnienie tej luki, która może być niebezpieczna w skutkach. Tę misję doskonale rozumie Magnum dlatego wspiera te projekty, które pomagają innym.
W minionym roku w miasteczku festiwalowym Open’era powstała strefa przyjemności „Mów mi dobrze”. Powstały ścieżki dźwiękowe Hot Sexed Beach, Open(er) Pleasure i Opus Magnum, które dzięki technice ASMR pozwalają osiągnąć przyjemność, specjalne ścieżki zapachowe skomponowane z naturalnych olejków, które działają na pracę naszego mózgu, oraz miłe w dotyku materiały.
Seksedukatorka Kasia Koczułap (@kasia_coztymseksem) rozmawiała z festiwalowiczami – osobami różnej płci, w różnym wieku, o różnych doświadczeniach – o przyjemności i nie tylko. Setki uczestników i uczestniczek Open’era skorzystało z chwili wytchnienia, którą oferowała strefa.
Strefa Przyjemności na Nowych Horyzontach
Ponowne spotkanie Magnum i Sexed.pl nastąpiło na 23. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym mBank Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Bezpieczną przestrzeń na pierwszym piętrze Kina Nowe Horyzonty współtworzył tam kolektyw TOTU. Artyści, projektanci i programiści wykreowali narzędzie, które mapuje strefy erogenne na ciele, pozwalając spojrzeć na ciało przez pryzmat bliskości, dotyku i przyjemności. Korzystając z biblioteki symboli stworzonych przez TOTU (odpowiadają na pytania: „co lubię?”, „co jest dla mnie trudne?”, „gdzie lubię albo nie chcę być dotykany?”), powstają indywidualne kolaże pokazujące nasze ciała. Do TOTU należą Marta Jagoda-Błaszczak, która zajmuje się projektowaniem inkluzywnym, a jej materią są rzeźby i ceramika, Oliwia Michniewska, która tworzy ilustracje i aranżuje wystawy w przestrzeni od strony graficznej oraz programiści Weronika Ogiegło i Damian Kozar.
W Strefie Edukacji każdy_a mógł_ogła porozmawiać z seksedukatorami. W Strefie Wystaw pokazano kolaże autorstwa osób wspierających działania Sexed.pl (dzięki aplikacji TOTU każdy może stworzyć taki projekt), a w Strefie Przyjemności powstała ścianka opowiadająca o doświadczeniu przyjemności. Tematem przewodnim Strefy Przyjemności były granice. Dlaczego każdy stawia je w innym miejscu? Jak ich chronić? Gdzie szukać przyjemności dopasowanej do naszych indywidualnych potrzeb? Tematem przewodnim Strefy Przyjemności były indywidualne granice. Twórcy miejsca chcieli pokazać, jak różni jesteśmy, jak odmienne są nasze preferencje, w jak inny sposób się komunikujemy. Nie stoi to jednak na przeszkodzie przyjemności, lecz wskazuje na to, że na drodze do niej najważniejsze jest poszanowanie siebie samego i drugiego człowieka. Przyjemność marka Magnum rozumie inkluzywnie – to nie tylko radość, rozkosz, spełnienie, ale także interakcja z drugim człowiekiem, poznanie siebie, sposób na odkrywanie świata. Czy to poprzez nowe smaki, czy inne intrygujące doznania, które zmieniają naszą perspektywę i nasze spojrzenie.
– Marka Magnum ma w swoim DNA przyjemność. Wspieramy wszystkie inicjatywy, które dążą do wolności w jej realizacji. Coraz częściej słyszymy, że obawa przed oceną blokuje nas w dążeniu do tego, co daje nam w życiu radość. Z Fundacją Sexed.PL tworzymy przestrzenie wizualne, edukacyjne, artystyczne. To wspaniałe, że globalna marka angażuje się w projekty społeczne, które niosą tak ważne przesłanie – podsumowuje Marta Linowska, Senior Brand Manager Premium Ice CREAM & EE Platform Lead Magnum w Unilever.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.